اخبار داغ

آخرین وضعیت از پل اسرارآمیز سوم بشار در یاسوج/ آیا سرنوشت این پل ختم به خیر می‌شود؟

آخرین وضعیت از پل اسرارآمیز سوم بشار در یاسوج/ آیا سرنوشت این پل ختم به خیر می‌شود؟
پروژه پل سوم بشار را می توان از عجب ترین پروژه های عمرانی در سطح مرکز استان نامید که بعد از افتتاح حرف و حدیث های بسیاری را به همراه داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ پروژه پل سوم بشار را می توان از عجب ترین پروژه های عمرانی در سطح مرکز استان نامید که بعد از افتتاح حرف و حدیث های بسیاری را به همراه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

پل سوم بشار که به جهت تسریع در تکمیل تردد و تسهیل کاهش ترافیک در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد افتتاح شد بعد از گذشت چند ماه از افتتاح و با بارش های سیل آسا بخوبی نقاط ضعف خود را نشان داد.

,

این پل به طول ۱۳۰ متر و دارای دو  دهانه ۲۵ متری و  دو دهانه ۴۵ متری است که دو  باند رفت و برگشت با عرض هرکدام ۱۱ متر دارد چند ماه پیش افتتاح شد و  با بهره‌برداری از پل سوم بشار ترافیک در سطح شهر یاسوج به طور قابل‌ملاحظه‌ای کاهش یافت.

,

 

,

, ,

 

,

ساخت این پل نقش مهمی در پدافند غیرعامل مرکز استان ایفا می‌ کند به طوری که بار ترافیکی قسمتی از شهر یاسوج را بر روی پل‌های شماره یک و دو است کم می‌کند با این وجود این روزها مسئولان استان در فکر برطرف نمودن مشکلات این پل از حوادث اوایل بهار امسال هستند و در آخرین عملیات های که بر روی این پل در حال انجام است می توان به  طراحی و ساخت دیوار های حائل کنار پل و زیر پل اشار کرد که در زمان بارش های سیل اسای بهار امسال بخش وسعی از این دیواره ها از بین رفت.

,

 

,

, ,

 

,

همان گونه که در تصاویر قابل مشاهده پروژه اصلاح و ساخت دیوار های حائل جدید زیر پل سوم بشار در حال انجام است، اما ای کاش مسئولان به جای اینکه به دنبال اصلاح مشکلات بودند از همان روز اول ساخت این پل در فکر استاندارد سازی آن بودند چون ممکن بود در بارش های سیل آسای بهار امسال اتفاقات به مراتب بد تری برای این پل بیفتند و خدای نکرده جان کسی را به خطر بیندازد البته این موضوع می تواند زنگ خطری برای مسئولین باشد تا قبل از افتتاح هر پروژه عملیات استاندارد سازی و ایمن سازی آن را انجام دهند تا کار به اصلاح و ترمیم بعد از گذشت مدتی کوتاه از افتتاح یک پروژه نینجامد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

 

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه