اخبار داغ

شهرک جوشکاران یاسوج در انتظار تحقق شعار نهضت آسفالت+تصاویر

شهرک جوشکاران یاسوج در انتظار تحقق شعار نهضت آسفالت+تصاویر
فرسایش آسفالت در شهرک جوشکاران یاسوج سبب گرد و خاک در تابستان و تبدیل شدن خیابان به گل و لای در فصل زمستان می‌شود که مستلزم نگاه ویژه شهردار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ در شهر یاسوج به دلیل مرکزیت استان کهگیلویه وبویراحمد، و به یدک کشیدن لقب پایتخت طبیعت، توسعه زیر ساخت ها از مهمترین ضرورت ها محسوب می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در همین رابطه شعار نهضت آسفات در سالیان گذشته در زمان جاوید تا زمان شهردار کنونی مطرح شده است، از آن زمان تا اکنون تغییرات قابل ملاحظه ای در شهر یاسوج رخ داده است، اما به دلیل بافت کمتر توسعه یافته در برخی نقاط شهر یاسوج هنوز مناطقی وجود دارد که در زیر ساخت هایی چون آسفالت مشکل وجود دارد.

,

در همین خصوص طبق گزارش ساکنان شهرک جوشکاران، فرسایش و از بین رفتن آسفالت خیابان ها به مشکل اساسی در آن شهرک تبیدل شده است.

,

فرسایش آسفالت در شهرک جوشکاران سبب گرد و خاک آن در تابستان و تبدیل شدن خیابان به گل و لای در فصل زمستان می شود.

,

با توجه به مشکلات شهرک جوشکاران میطلبد شهردار یاسوج در جهت محقق شدن هرچه بیشتر شعار نهضت آسفالت در شهرک جوشکاران یاسوج، آسفالت آن مناطق را در دستور کار قرار دهد، از طرفی در آن مناطق با ایجاد فضای سبز و درخت کاری که می تواند مانع انتقال گرد و خاک در اثر وزش باد به شهر یاسوج باشد، گام بردارد.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه