اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود:

اربعین زمان شناخت معرفت حسینی است/ داشتن اخلاص، لازمه شناخت

اربعین زمان شناخت معرفت حسینی است/ داشتن اخلاص، لازمه شناخت
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود گفت: همایش اربعین می‌خواهد شناخت معرفت حسینی را در ما به‌وجود بیاورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، صبح امروز با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود، مدیران ادارات و اعضای موکب شهدای میاندورود مراسم بدرقه خادمین موکب و نذورات مردم شهرستان به موکب شهدای میاندورود در کربلا معلی در حسینیه سپاه میاندورود برگزار شد.

جعفر اصغری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندورود در این مراسم اظهار کرد: همایش اربعین می‌خواهد شناخت معرفت حسینی را در ما به‌وجود بیاورد.

اصغری با بیان اینکه شعار اربعین "حب الحسین یجمعنا" است، بیان کرد: حب و دوستی به امام حسین(ع) ما مسلمانان را در یک جا جمع کرده است و این شور و شعور مقدمه‌ای برای آمادگی برای نابودی رژیم صهیونیستی است.



وی خاطرنشان کرد: امروز در حرکت بزرگ حسینی که در حال انجام هستیم در حال گام برداشتن به سوی تمدن نوین اسلامی است که مقدمه آن داشتن اخلاص است.

حسین منفردی سرپرست فرمانداری میاندورود نیز با تاکید بر اینکه شما سفیران امام حسین(ع)، نظام اسلامی و مردم میاندورود هسید، تصریح کرد: امروز رسانه‌های دنیا رفتار شما را رصد خواهند کرد و کوچکترین اشتباهات را بزرگ می‌کنند.

منفردی تاکید کرد: امام حسین(ع) برای برپایی نماز رفت به همین دلیل در برپایی نماز اول وقت اهتمام داشته باشید.



حجت الاسلام محمدنسب امام جمعه میاندورود نیز با تشکر از همه کسانی که در جمع آوری کمک‌ها و برپایی موکب تلاش داشتند، اظهار کرد: عشق و علاقه مومنان به امام حسین(ع) حرارتی است که هیچگاه سرد نمی‌شود.

محمدنسب با بیان اینکه سعی کنیم همیشه حسینی باشیم و فکر و اندیشه حسینی داشته باشیم، افزود: راهی که انتخاب کردیم درست است و این راه را که امام از سال 42 به ملت ایران نشان داد راه صحیح حسینی است.

وی خاطرنشان کرد: در مسیری که حرکت می‌کنیم مواظب باشیم دشمن ما را منحرف نکند.

محمدنسب گفت: امروز اگر این فضا آماده شده که چند میلیون نفر به زیارت کربلا بروند به برکت خون شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه