اخبار داغ

رئیس تاکسیرانی بروجرد:

ضرورت اجرای طرح ترافیک در بروجرد/روزانه ۴۰ خودرو اعمال قانون می‌شود

ضرورت اجرای طرح ترافیک در بروجرد/روزانه ۴۰ خودرو اعمال قانون می‌شود
رئیس تاکسیرانی بروجرد گفت: روزانه ۴۰ خودروی مسافربر شخصی در بروجرد اعمال قانون شده و مدارک آنها توقیف و مشمول جریمه نقدی می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن غیاثوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: یکی از مشکلات در حوزه حمل و نقل در بروجرد، وجود مسافربرهای شخصی است که به طور متوسط روزانه حدود ۴۰ دستگاه خودروی مسافربر شخصی اعمال قانون می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک ,


وی افزود: برخی از این رانندگان بومی و برخی هم غیر بومی هستند که علاوه بر جریمه نقدی ۱۰۰ هزار تومانی، مدارک آنها توقیف و تعهد گرفته می شود که اقدام به جابه جایی مسافر نکنند.

,
,


رئیس تاکسیرانی بروجرد با اشاره به ضرورت اجرای طرح ترافیک در بروجرد تصریح کرد: چندین بار قرار بود طرح ترافیک اجرایی شود که به دلایلی اجرا نشد و تا زمانی که این طرح اجرایی نشود، مسافربرهای شخصی همچنان در مسیرها اقدام به جابه جایی مسافر می کنند و علاوه بر ایجاد ترافیک مشکلاتی دیگر هم ممکن است ایجاد شود.

,
,


وی عنوان کرد: در حال حاضر هزار و ۸۶۰ دستگاه تاکسی در همه مسیرهای بروجرد مسافران را جابه جا می کنند و متاسفانه روز به روز بر تعداد مسافربرهای شخصی افزوده می شود که با اجرای طرح ترافیک اجازه فعالیت به این خودروها داده نمی شود.

,
,


غیاثوند خاطر نشان کرد: محدودیت ترافیکی در سطح شهر سبب می شود تا تاکسی ها بهتر بتوانند مسافران را جابه جا کنند و در کمترین زمان بدون ترافیک این کار را انجام دهند و با این طرح، فعالیت مسافربرهای شخصی متوقف می شود.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه