اخبار داغ

9 ماه سرپرستی؛

وضعیت مبهم مدیریتی آب و فاضلاب شهری گلستان

وضعیت مبهم مدیریتی آب و فاضلاب شهری گلستان
اگر استاندار گلستان واقعا به توانمندهای مدیر عامل فعلی آبفا استان ایمان دارد، با جدیت پیگیر حکمش باشد و این اداره مهم را که 9 ماه است به صورت سرپرستی اداره می شود را از این وضعیت مبهم و بلاتکلیف رها سازد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از گلستان ما؛ بهمن ماه سال گذشته بود که هادی رحمتی مدیر کل آب و فاضلاب شهری استان گلستان با ردا مدیریت خداحافظی کرد و مهندس رحیمی جای او را گرفت.

گفته می شود رحیمی از بستگان درجه یک یکی از مدیران ارشد استان است که مناف هاشمی را وادار ساخت تا با رایزنی ، ایشان را بعنوان سرپرست سازمان آبفا گلستان به وزارت نیرو معرفی کند.

همچنین برخی دیگر پای نماینده همیشه دخیل در انتصابات استان را در این قضیه باز کرده و معتقدند که اسدالله قره خانی از او حمایت کرده است ، چون به دلیل همین نفوذ نماینده است که در حال حاضر امورات اصلی این شرکت تحت سیطره مهندس کردکتولی از نزدیکان قره خانی می باشد.

با تمام این اوصاف ؛ مهندس رحیمی هنوز سرپرست است و اینکه یک مدیری نزدیک به 9 ماه سرپرست باشد غیرقانونی است و معلوم نیست که چرا استاندار گلستان و مسوول بازرسی استانداری توجهی به این امور ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما؛,
,
,
,
,
,
,

اگر استاندار واقعا به توانمندهای "رحیمی" ایمان دارد با جدیت پیگیر حکمش باشد و این اداره مهم را از این وضعیت مبهم و بلاتکلیف رها سازد .

نکته تاریک اداره آب و فاضلاب شهری استان قرارداد 100 میلیونی مدیر سابق با ادمین یک کانال زرد است که معلوم نشد آخر با این پرونده برخوردی شد یا نشد ؟

برخی ها می گویند علت اینکه این کانال زرد کاری به این اداره ندارد ، برقرار ماندن آن قراردداد چرب و نرم است .

انتهای پیام /

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه