اخبار داغ

بازدید هوایی وزیر نیرو و مطالبات زمینی 6ماهه کارگران پروژه دهدشت غربی/ کارگران: هیچ فریادرسی نداریم

بازدید هوایی وزیر نیرو و مطالبات زمینی 6ماهه کارگران پروژه دهدشت غربی/ کارگران: هیچ فریادرسی نداریم
پس از یک هفته تاخیر در خصوص حضور وزیر نیرو به استان کهگیلویه وبویراحمد، امروز وزیر پس از حضور در بهمئی با بالگرد از پروژه آبرسانی دهدشت غربی در ایدنک به صورت هوایی بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، پس از اطلاع رسانی هفته گذشته در خصوص سفر وزیر نیرو صبح امروز اردکانیان به همراه استاندار و نماینده مردم حوزه کهگیلویه بزرگ به صورت هوایی و با بالگرد از پروژه طرح آبرسانی به دهدشت غربی بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این بازید هوایی در حالی صورت گرفت که کارگران و رانندگان حاضر در این پروژه بیش از شش ماه است که حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده‌اند و پس از بازدید هوایی وزیر نیرو به دنبال بالگرد وی با حضور در منطقه لیر کوچک که مراسم کلنگ زنی ایستگاه برق شهرستان لنده و کهگیلویه بود خود را رسانند ولی موفق به دیدار وزیر برای بیان مطالبات و شکوائیه خود نشدند و به شدت از وضعیت پیش آمده در خصوص حقوق و مزایای خود ابراز نگرانی و گلایه داشتند.

,

یکی از این کارگران درگفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: به دلیل عدم پرداخت مطالبات ما در شش ماهه گذشته نتوانستیم برای ماه مهر برای سه فرندم خردیدی داشته باشیم و تحمل این وضعیت برای ما حقیقتاً طاقت فرسا است.

,

وی در ادامه اظهارکرد: مسئولان جهاد نصر کرمانشاه نیز از کمبود اعتبار و عدم تخصیص آن از سوی مسئولان آب منطقه ای گلایه دارند که در این بین ما کارگران چه گناهی کردیم که باید در مقابل فرزندانمان شرمنده باشیم.

,

یکی دیگر از کارگران این پروژه گفت: مشکلات و گرفتاری ها چنان زیاد است که انتظار داشتیم که مسئولان حداقل رسیدگی می کردند و امروز نیز تلاش کردیم که شخص وزیر را از نزدیک ببینیم ولی به دلیل بازدید هوایی وی قادر به دیدار چهره به چهره با وی نشدیم ولی انتظار داریم مشکلات ما را هرچه سریعتر پیگیری کنند.

,

گفتنی است پروژه آبرسانی دهدشت غربی پس از دو دوره واگذاری به دو شرکت مجزا امروز توسط جهاد نصر کرمانشاه در حال کار است که این پروژه یکی از پروژه های ملی شهرستان کهگیلویه است که با هدف تامین آب کشاورزی بخش سوق و بخش مرکزی شهرستان کهگیلویه را جهت مصارف کشاورزی تامین خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه