اخبار داغ

فرمانده انتظامی تربت حیدریه خبر داد؛

تشکیل 200 پرونده جرایم اقتصادی در فضای مجازی/ کشف 60 کیلوگرم طلای سرخ تقلبی در تربت حیدریه

تشکیل 200 پرونده جرایم اقتصادی در فضای مجازی/ کشف 60 کیلوگرم طلای سرخ تقلبی در تربت حیدریه
فرمانده انتظامی تربت حیدریه گفت: متاسفانه جرایم فضای مجازی در تربت حیدریه آمار بالایی به خود اختصاص داده و از ابتدای امسال تاکنون 200 پرونده جرایم اقتصادی در فضای مجازی تشکیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سرهنگ علی اکبر کیانی، فرمانده انتظامی تربت حیدریه صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که بمناسب هفته نیروی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: در تمام کشورهای دنیا برای فضای مجازی به لحاظ شرایط سنی محدودیت قائل هستند و متاسفانه این فضا در کشور ما نامحدود است و یکی از مشکلاتی که وجود دارد و باید بی تردید آن را بپذیریم همین موضوع است که گریبانگیر بسیاری از خانواده ها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی یکی از مشکلات این فضا را اُفت شدید تحصیلی بسیاری از دانش آموزان عنوان کرد و افزود: ما نمی گوئیم نباید از این فضا استفاده شود، اما معتقدیم خانواده ها  باید فضای مجازی را  برای فرزندان خود  همراه با محدودیت و کنترل مهیا کنند.

,

کیانی گفت: متاسفانه جرایم فضای مجازی در تربت حیدریه آمار بالایی به خود اختصاص داده و از ابتدای امسال تاکنون 200 پرونده جرایم اقتصادی در فضای مجازی تشکیل شده است.

,

67 درصد سرقت ها به معتادان متجاهر مرتبط است

, 67 درصد سرقت ها به معتادان متجاهر مرتبط است,

فرمانده انتظامی تربت حیدریه بیان داشت: از ابتدای امسال 310 معتاد متجاهر را جمع آوری کردیم  و با تعاملی که با مجموعه استان برقرار کردیم حدود 6 ماه این معتادان متجاهر را نگهداری که در مرحله اول  پس از سه ماه تست اعتیاد گرفته و چنانچه برطرف نشده بود سه ماه دیگر نیز تمدید می شود.

,

وی تصریح کرد: اگر 10 درصد از این میزان معتادان متجاهر به آغوش خانواده خود برگردند، برای جامعه بسیار ارزشمند است، لذا برخورد شدید با معتادان متجاهر و مواد مخدر را در دستور کار قرار دادیم.

,

کیانی با بیان اینکه 67 درصد سرقت های این شهرستان به معتادان متجاهر بر می گردد، افزود: با جمع آوری معتادان متجاهر از سطح شهر سرقت ها به 8 درصد کاهش یافته، ضمن آنکه از ابتدای امسال فقط از داخل شهر تربت حیدریه قریب به 60 کیلو گرم انواع مواد مخدر جمع آوری شده است.

,

کشف 60 کیلو گرم طلای سرخ تقلبی

, کشف 60 کیلو گرم طلای سرخ تقلبی,

فرمانده انتظامی تربت حیدریه بیان داشت: باتوجه به اینکه در آستانه فصل برداشت زعفران قرار گرفتیم، یکی از مسایل مهم و نگران کننده فروش زعفران تقلبی است که پارسال حدود 60 کیلو گرم زعفران تقلبی از مبادی ورودی و داخل شهر کشف شده است.

,

کیانی خاطر نشان کرد: یک کشاورز تمام امید خود را به فصل برداشت زعفران معطوف کرده و وقتی پرونده کلاهبرداری از زعفران تشکیل می شود برای ما نگران کننده است، لذا با توجه به اینکه منطقه تربت حیدریه یکی از صادرکنندگان اصلی طلای سرخ در جهان هست و از سوی دیگر زعفران تقلبی از خارج کشور وارد این منطقه می شود،می طلبد تا تولید کنندگان و دست اندرکاران دقت لازم را داشته باشند تا اسیر دام سوء استفاده کنندگان نشوند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه