اخبار داغ

شهید توکلی؛ نابغه تاکتیک در عملیات‌های تفحص

شهید توکلی؛ نابغه تاکتیک در عملیات‌های تفحص
فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: برخی می‌گویند که سردار خرازی نابغه تاکتیک جنگی بود و من می‌گویم که نابغه تاکتیک در عملیات‌های تفحص شهید توکلی بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ سردار سیدمحمد باقرزاده پیش ظهر امروز در تشییع شهید محمود توکلی اظهار کرد‌: شهید انسانی است که پای در راه مجاهدات الهی می گذارد و موانع سر راه خود را برطرف می‌کند؛ با تمرین به هدف خود نزدیک شده تا با انتخاب شهادت به خدا برسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , صاحب نیوز, ؛ سردار سیدمحمد باقرزاده پیش ظهر امروز در تشییع شهید محمود توکلی اظهار کرد‌: شهید انسانی است که پای در راه مجاهدات الهی می گذارد و موانع سر راه خود را برطرف می‌کند؛ با تمرین به هدف خود نزدیک شده تا با انتخاب شهادت به خدا برسد.,

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به این که شهید توکلی با یک ترکش شهید شد، افزود: جا دارد که به شهید و خانواده ایشان که تبریک بگوییم.

,

وی اضافه کرد: این کار شهدای ما پیامی برای آدم هایی است که در دست درازی به بیت المال حد نمی‌شاسند.

,

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به خصوصیات شهید توکلی، خاطرنشان کرد: شهید محمود توکلی، انسانی مؤمن، ولایت مدار، وفادار و باهوش بود و از تجربیات شهید از جنوب تا شمال در مناطق عملیاتی جنگ استفاده می‌کردیم.

,

وی بیان کرد: برخی می‌گویند که سردار خرازی نابغه تاکتیک جنگی بود و من می‌گویم که نابغه تاکتیک در عملیات‌های تفحص شهید توکلی بود.

,

سردار باقرزاده با بیان اینکه در همه عرصه ها پیشتاز و راهنمای دیگران بود، ادامه داد: شهید توکلی آن قدر بی‌ریا بود و برای خدا کار می‌کرد که من همین چند روز قبل متوجه شدم که ایشان برادر شهید است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه