اخبار داغ

مدیر کل حج و زیارت استان یزد:

پیش‌بینی حضور بیش از 50 هزار یزدی در راهپیمایی اربعین

پیش‌بینی حضور بیش از 50 هزار یزدی در راهپیمایی اربعین
مدیر کل حج و زیارت استان یزد از افزایش 14.5 درصدی ثبتنام در سامانه سماح خبر داد و اعلام کرد: تاکنون 43هزار و 500 نفر از استان یزد در قالب 22 هزار و 480 گروه برای شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شریفی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: تاکنون 43هزار و 500 نفر از استان یزد در قالب 22 هزار و 480 گروه برای شرکت در مراسم باشکوه اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدرسا,

وی افزود:  از این تعداد  تاکنون 42 هزار نفر با پرداخت هزینه ثبت‌نام خود را قطعی کرده‌اند و پیش‌بینی می‌‍‌شود بیش از 50 هزار نفر از دوستداران خاندان عصمت و طهارت از استان یزد، امسال در  مراسم معنوی پیاده‌روی اربعین شرکت کنند.

,

مدیرکل حج و زیارت استان یزد با بیان این که سال گذشته در مجموع حدود 38 هزار نفر از استان یزد در سامانه سماح ثبت‌نام کرده بودند اظهار داشت: آخرین آمار ثبت‌نام‌کنندگان یزدی در سامانه سماح نسبت به  سال قبل افزایش 14.5 درصدی داشته است.

,

شریفی تصریح کرد: متقاضیان برای شرکت در راهپیمایی اربعین باید با داشتن گذرنامه به سامانه سماح به این آدرس samah.haj.ir مراجعه کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه