اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مطرح کرد:

لزوم تأکید بر ارزش‌های متعالی در گام دوم انقلاب/توجه به ارزش ها باعث تثبیت انقلاب می شود

لزوم تأکید بر ارزش‌های متعالی در گام دوم انقلاب/توجه به ارزش ها باعث تثبیت انقلاب می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بر توجه به ارزش های متعالی در گام دوم انقلاب تاکید کرد و آن را عامل تثبیت نظام و انقلاب برشمرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز انقلاب اسلامی ایران پس از گذراندن ۴۰ سال موفقیت آمیز و رو به رشد، هم اکنون وارده چهله دوم یا دهه پنجم خود شده است تا این مسیر رو به رشد را طی کند، لذا برای طی کردن این مسیر نیازمند یک نقشه راه بوده که رهبر معظم انقلاب اسلامی ضمن برشمردن عوامل توفیق ۴۰ ساله گذشته با صدور «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» این نقشه راه را مشخص کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

حجت الاسلام اسماعیل قبادی در گفتگو با خبرنگار مرصاد ، در خصوص اجرای فرامین مقام معظم رهبری در راستای گام دوم انقلاب، گفت: مقام معظم رهبری ۴۰ سال گذشته را به بخش های مختلف تقسیم کرده بودند که ببینیم ما کجا بودیم و اکنون به چه جاهایی رسیدیم.

,

وی افزود: ایشان همچنین عوامل توفیق و موفقیت های ۴۰ ساله مذکور را هم برشمردند و بر عوامل پیشبرنده و موفقیت آمیز این ۴۰ سال تاکید کردند.

,

لزوم تاکید بر ارزش های متعالی در گام دوم انقلاب/ضرورت توجه به فاصله بین غنی و فقیر

, لزوم تاکید بر ارزش های متعالی در گام دوم انقلاب/ضرورت توجه به فاصله بین غنی و فقیر,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: بنابر فرامین ایشان  در ۴۰ سال بعد و سال های آینده ما باید بر آن ارزش های متعالی تاکید کنیم تا توفیق بیشتری حاصل شود.

,

وی با اشاره به عوامل موفقیت نظام در ۴۰ سال آینده گفت: یکی از مواردی که توفیق آمیز خواهد بود و کارکرد نظام را موفقیت آمیز خواهد کرد، توجه به فاصله بین غنی و فقیر در جامعه است.

,

حجت الاسلام قبادی افزود: توجه به مستضعفان و صاحبان اصلی انقلاب، که یقینا سرمایه داران و کسانی که از امکانات فوق العاده ای برخوردار بودند، نیستند از دیگر عوامل توفیق خواهد بود.

,

توجه به مستضعفان عامل پیروزی و بقای انقلاب بود

, توجه به مستضعفان عامل پیروزی و بقای انقلاب بود,

این مسئول یادآور شد: توجه به مستضعفین یکی از عواملی بود که هم در پیروزی و هم بقای این انقلاب نقش بسزایی داشت.

,

وی بر توجه به ارزش های متعالی به عنوان یکی از مهمترین عوامل توفیق نظام و در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت:

,

حجت الاسلام قبادی تصریح کرد: توجه به معنویت، نماز و مواردی که ما را از مسائل مادی و مفسده آلود دور می کند هچون نمازها، دعاها، نماز جماعت ها، نماز جمعه ها و مساجد در قالب توجه به ارزش های متعالی قرار می گیرد که باید مورد تاکید و تجه باشد.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تاکید و خاطرنشان کرد: ایشان ما را به موارد فوق توجه داده اند و توجه به این موارد باعث بقا و تثبیت انقلاب می شود.

,

تعامل و گفتگو مطلوب اما وابستگی نامطلوب است

, تعامل و گفتگو مطلوب اما وابستگی نامطلوب است,

وی اشاره ای به فرامین رهبری در بُعد سیاست داشت و گفت: در این بُعد نیز ایشان به خود اتکایی تاکید داشتند و فرمودند ما باید چشمداشتی به بیرون نداشته باشیم.

,

این مسئول افزود: ایشان تعامل، ارتباط، رفتار و گفتگو با بیرون را مطلوب عنوان کردند و وابستگی، انتظار بی جا داشتن از آنها را کار نامطلوبی دانستند.

,

لزوم توجه به باورها و داشته های خودمان

, لزوم توجه به باورها و داشته های خودمان,

حجت الاسلام قبادی تاکید کرد: ما باید بیشتر به داشته ها و باورهای خودمان تا دیگران اعتماد کرده و به بدقولی های اروپاییان و آمریکایی ها در سالهای گذشته توجه کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر ما از بیرون و بیگانگان انتظار داشته باشیم و داشته های آنها را خیلی مهم بدانیم، کار صحیحی نیست و باید به داخل و داشته های خودمان توجه داشته و اعتماد به نفس خودمان را تقویت کنیم.

,

نگاه به خارج و نوکر صفتی نسبت به بیگانه رمز عقب ماندگی کشور

, نگاه به خارج و نوکر صفتی نسبت به بیگانه رمز عقب ماندگی کشور,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه یادآور شد: همواره نگاه به بیگانه، توقع از بیگانگان و دشمن کار عبثی برای نظام بوده است.

,

این مسئول یادآور شد: حداقل طی این ۲۰۰ سال اخیر نیز، یکی از رموز عقب ماندگی های این کشور، نگاه به خارج،   وابستگی به خارج و نوکر صفتی نسبت به بیگانگان بوده است.

,

روسی ها، انگلیسی ها و آمریکایی ها هیچ سودی برای این کشور نداشتند/نگاه به بیگانه، نگاه درستی نیست

,

وی تصریح کرد: چه در زمان قاجار که شاهان و درباریان سرسپرده روس بودند و چه اواخر قاجار و دوره مشروطیت که مدیریت اجتماعی و سیاسی به دست انگلیسی ها افتاد و پس از انگلیسی ها نیز مدیریت سیاسی به دست آمریکایی ها افتاد، شرایط اینگونه بوده است.

,

حجت الاسلام قبادی ادامه داد: در هر سه مقطع بیگانگان روسی، انگلیسی و آمریکایی هیچ سودی برای این کشور نداشتند، بنابر این از دیگاه  مقام رهبری نگاه به بیگانه، نگاه درستی نیست.

,

غفلت از نفوذ دشمن و اشرافی گری مسئولین و رانت ها از ضعف هایی است که جامعه به آن دچار شده است

,

وی با اشاره به غفلت هایی که هم اکنون جامعه به آن دچار شده است، گفت: از جمله ضعف هایی که ما هم اکنون در جامعه به آن دچار شده ایم، غفلت از بیگانگان،  نفوذ  و دشمنی آنها است.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، اشرافی گری مسئولین و رانت ها را از دیگر مسائلی دانست که جامعه به آن دچار شده است.

,

اصل ۴۴  به خوبی و براساس منویات رهبری اجرا نشد

, اصل ۴۴  به خوبی و براساس منویات رهبری اجرا نشد,

وی اشاره ای نیز به اجرای ناصحیح قوانین داشت و گفت: امروز اصل ۴۴ و پیامدهای اجرای اصل ۴۴ برخلاف آن منویاتی است که مقام معظم رهبری روی آن تاکید کردند.

,

حجت الاسلام قبادی تصریح کرد: این اصل به خوبی اجرا نشد و کار به وسیله مردم و رونق تولید به وسیله مردم اتفاق نیفتاد بلکه یک اقلیت بسیار ناچیزی نوکیسه و میلیاردر شدند.

,

وی افزود: این اقلیت ناچیز و برخی افراد سودطلب ۱۰۰ ها میلیارد تومان داشتند که از قِبَل واگذاری کارخانه های دولتی به بخش خصوصی این ۱۰۰ ها میلیارد تومان به ۱۰۰۰ ها میلیارد تومان تبدیل شد.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تاکید کرد: این افراد به دنبال سود خودشان بوده و به دنبال حفظ کارگران و حفظ تولید نبودند.

,

دستگاه های فرهنگی مدتی است از وظایفشان غفلت کرده اند/اقتدارات فرهنگی مهمتر از اقتدارات سیاسی و اقتصادی است

,

وی همچنین اشاره ای به نقش دستگاه های فرهنگی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب داشت و گفت: دستگاه های فرهنگی باید دستگاه های سالم و مروج فرهنگ، اخلاق، صیانت و اعتقادات باشندکه امروز متاسفانه مقداری آنها هم از وظایفشان غفلت کرده اند.

,

حجت الاسلام قبادی تاکید کرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری، اقتدارات فرهنگی مهم تر از اقتدارات سیاسی و اقتصادی است و اگر اقتدار فرهنگی نباشد، اقتدار سیاسی، اقتصادی و نظامی هم خیلی دوامی نخواهد داشت.

,

لزوم تقویت روحیه مطالبه گری بین مردم/ روحیه نظارت بر مسئولین و قضاوت نسبت به مسئولین هم به وجود می آید

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مطالبه گری مردم را یکی از ضروریات جامعه امروز برشمرد و گفت: ما باید بین مردم ارتباط ایجاد کنیم که حرف های درست را به گوش مسئولین برسانند.

,

وی با بیان اینکه روحیه مطالبه گری مردم را بسیار مناسب دانست و افزود: ما باید این روحیه مطالبه گری را تقویت کنیم، چرا که اگر این روحیه مطالبه گری در جامعه باشد، روحیه نظارت بر مسئولین و قضاوت نسبت به مسئولین هم به وجود خواهد آمد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه