اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرخمیر:

افزایش ۱۹ درصدی بر خورد با قاچاقچیان در بندر خمیر

افزایش ۱۹ درصدی بر خورد با قاچاقچیان در بندر خمیر
فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان بندرخمیر گفت: با رصد پلیس و عملیاتهای مختلف کشفیات مواد مخدر ۹ درصد و برخورد با قاچاقچیان ۱۹ درصد افزایش یافته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازهرمز:سرهنگ رضا علی بخشی، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرخمیر در نشست خبری ضمن تبریک هفته ناجا اظهار کرد: در یک سال گذشته در حوزه های مختلف توفیقات چشم گیری از جمله: سوخت، دام ، خوردو ها و در بحث سرقت ها که ما بیش از صد در صد پیشرفت داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

رضا علی بخشی در ادامه افزود: با رصد پلیس و عملیاتهای مختلف کشفیات مواد مخدر را ۹ درصد و  برخورد با قاچاقچیان ۱۹ درصد افزایش یافته است.

,

وی بیان کرد: با کمک مردم و تعامل خوب و سازنده با دستگاه های برون سازمانی موفق شدیم جرائم خصوصا سرقتهای مهم را کنترل کنیم.

,

فرمانده انتظامی شهرستان بندر خمیر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد پلیس طراز جمهوری اسلامی، گفت: هدف ما انجام اقدامات موثر در جهت رسیدن  به پلیس طراز اسلامی است.

,

علی بخشی با بیان اینکه امسال کاهش تصادفات در شهرستان داشتیم خاطر نشان کرد: در کاهش تصادفات در شهرستان باید از اداره راه، حمل و نقل، آموزش و پروش نیز قدردانی کرد که در این امر دخیل بودند.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرخمیر تصریح کرد: شعار هفته ناجا امسال «پلیس هوشمند، امین مردم» است که برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری که می‌فرمایند مردم می خواهند ناجا قوی و مقتدر باشد هوشمند و پیچیده باشد، سالم و امین باشد.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه