اخبار داغ

عملکرد شش بازی سرخ‌پوشان تبریزی زیر ذره‌بین؛

پارادوکس منطق و احساس در تراکتور مدل ۹۸/ اتفاقی که قرار بود رخ ندهد...

پارادوکس منطق و احساس در تراکتور مدل ۹۸/ اتفاقی که قرار بود رخ ندهد...
تراکتور امسال به قول تراکتوری ها، «اقتصادی» برنده می شود و امتیاز می گیرد اما موضوع نگران کننده این است که تراکتور مدل ۹۸ بصورت متوازن یارگیری نکرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار بعد از گذشت ۶ هفته از لیگ برتر فوتبال کشور، کم کم می توان به استراتژی، هدف گذاری و پتانسیل تیم های حاضر در لیگ پی برد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار ,

تیم هایی را می توان در صف مدعیان نام برد که ساز و کار برای مبارزه نفس گیر و ماراتن گونه لیگ را فراهم آورده باشند، برخی تیم ها روی کاغذ مدعی هستند اما حداقل تدارک های لازم برای این مهم را انجام نداده اند.

,

از برآیند ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر چنین بر می آید که از نظر فنی (نه از لحاظ امتیاز آوری) تیم های تراکتور، سپاهان، پرسپولیس و استقلال پتانسیل قهرمانی در لیگ را دارند اما به نظر می رسد برابر آنچه قبلا اشاره شد، مثلث قهرمانی حول نام های تراکتور، سپاهان و استقلال بچرخد.

,

پرسپولیس منهای«برانکو» این روزها حال و روز خوشی ندارد و ظاهرا امسال از بسته های حمایتی هم بهره کمتری دارد اما استقلال با «استراماچونی» سبکی جدید و متفاوت از فوتبال را ارائه می دهد.

,

درباره سپاهان باید گفت این تیم یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است چرا که تیم «قلعه نوعی» با کمترین تغییرات در ساختار تیمی و نفرات روانه مسابقات شده است. همان تیم سال گذشته و البته تقویت شده است.

,

اما حکایت تراکتور قصه ای متفاوت است. جمع اضداد و پارادوکس منطق و احساس در تیم موج می زند. تراکتور با همه بمب هایی که ترکاند، شاید بهترین خریدهایش در خطوط دروازه و میانه میدان باشد و البته قدرت اصلی تیم را باید در سکوها و حمایت عاشقانه پرشورها جستجو کرد.

,

تیمی که ۶۰ درصد ترکیب اصلی آن بازیکنان جدید الورود هستند، اتفاقی که با انعقاد قراردادهای ۳ – ۴ ساله در فصل گذشته، قرار بود رخ ندهد.

,

تراکتور امسال به قول تراکتوری ها، «اقتصادی» برنده می شود و امتیاز می گیرد اما موضوع نگران کننده این است که تراکتور مدل ۹۸ بصورت متوازن یارگیری نکرده است. تیمی که به اندازه بضاعت نیمی از تیم های لیگ برتر وینگر و پلی میکر دارد اما مجبور می شود در هفته چهارم بدنبال مصدومیت مدافع میانی خود، هافبک دفاعی ثابت تیم را جایگزین وی کند.

,

موضوعی که اگر مدیریت نشود شاید در ایستگاه های پایانی لیگ بدنبال فشردگی و حساسیت بازی ها، مشکل ساز شود.

,

به امید قهرمانی دردانه آذربایجان، آرزویی که شاید امسال برآورده شود...

,

علی جاملو 

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه