اخبار داغ

فرماندار بشاگرد:

بارندگی مدارس بشاگرد را به تعطیلی کشاند/انسداد راه مواصلاتی 48 روستا

بارندگی مدارس بشاگرد را به تعطیلی کشاند/انسداد راه مواصلاتی 48 روستا
فرماندار بشاگردگفت:در حال حاضر مسیر 48 روستا بشاگرد مسدود شده و طبق جلسه با ستاد مدیریت بحران تعطیلی مدارس در تمامی مقاطع امروز و فردا اعلام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازهرمز:احمد محمودی، فرماندار بشاگرد ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان با اشاره به بارش های اخیراظهار کرد: بیشترین بارش باران در بخش گوهران ومرکزی بوده که این امر سبب طغیان رودخانه جگین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی افزود: در حال حاضر مسیر 48 روستادر بخش گافر و پارامون بشاگرد مسدود است و طبق جلسه با ستاد مدیریت بحران تعطیلی مدارس در تمامی مقاطع امروز و فردا در بخش گافر و پارامون اعلام شده است.

,

محمودی با بیان اینکه مردم برای سلامت خودشان که شده در مسیر رودخانه ها و سیل قرار نگیرند ،عنوان کرد:تمام مدیران و کارکنان حق خروج از شهرستان را ندارند و کالاهای اساسی هم در شهرستان موجود می باشد.

,

فرمانداربشاگردبابیان اینکه  تمامی ارگان ها درآمادگی کامل هستند،خاطرنشان کرد:میزان بارندگی های روزگذشته این شهرستان خمینی شهر 44 ،سردشت 16 ،و گوهران با 24 میلی متر اعلام شده است.

,

گفتنی است شهرستان بشاگرد با وسعت 10 هزار کیلومتر مربع، شهرستانی کوهستانی و صخره ای  که به علت وجود داشتن مسیرهای رودخانه ای و آب نمای در معرض خطر فراوان بوده ازهمین رو اخطار ویژه به مردم این شهرستان داده شده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه