اخبار داغ

غفور: با اشتباهات کمتر استرالیا را بردیم

غفور: با اشتباهات کمتر استرالیا را بردیم
ملی‌پوش والیبال ایران گفت: با اشتباهات کمتر موفق به شکست استرالیا شدیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیر غفور درباره وضعیت تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جام جهانی ژاپن، گفت: ما تا کنون چهار بازی با چهار ترکیب مختلف را پشت سر گذاشته‌ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این تورنمنت به شکلی است که باید از همه بازیکنان استفاده شود و ترکیب‌های مختلفی به میدان بروند تا بازیکنانی که بیشتر بازی کرده‌اند، ریکاوری کنند و کسانی که کمتر بازی کرده‌اند هم بیشتر به میدان بروند و تجربیات بیشتری کسب کنند. ما در دو بازی اول، عملکرد خوبی نداشتیم ولی شرایط سختی بود چون بعد از مسابقات قهرمانی آسیا، بدون تمرین و آماده‌سازی وارد این مسابقات شدیم.

,

غفور ادامه داد: سخت بود که شرایط فیزیکی خود را در بهترین شرایط قرار دهیم. بعد از چند ماه رقابت‌های فشرده، بدن‌های بازیکنان تا حدی تحلیل رفته است و به همین دلیل اگر نگویم سخت‌ترین تورنمنت، به نظرم این جام‌جهانی از سخت‌ترین تورنمنت‌ها به شمار می‌رود. به هر حال انجام یازده مسابقه در پانزده روز، خیلی سخت است و زمانی هم نبود تا تمرین کنیم.

,

وی در ادامه با اشاره به دو پیروزی اخیر تیم ملی ایران، بیان کرد: خیلی مهم بود بعد از دو باخت به شرایط عادی خودمان برگردیم. الحمدالله تیم شرایطش خوب شده و یک بازی سخت مقابل کانادا را با حضور جوانان و عملکرد خوبشان بردیم و امروز هم استرالیا را شکست دادیم که از رقبای اصلی ما در راه المپیک است. امروز با سرویس‌های خوبمان توانستیم خط حمله استرالیا را دچار مشکل کنیم و ست چهارم هم خیلی بازی پایاپای بود ولی با اشتباهات کمتر توانستیم بازی را ببریم.

,

غفور در پایان درباره بازی روز یکشنبه تیم ملی با برزیل هم گفت: فردا یک بازی سخت با برزیل داریم. همیشه بازی کردن با برزیل از بازی‌های بزرگ برای هر تیمی محسوب می‌شود. آن‌ها قدرت اول والیبال دنیا هستند.

,

وی افزود: امیدوارم فردا بدون توجه به نام آن‌ها، بهترین عملکرد را داشته باشیم و می‌دانم که کار سختی پیش روی ماست ولی امیدوارم بازیکنان از پس آن بر بیایند. تلاش ما این است که پایان خوبی قبل از بازی‌های انتخابی المپیک داشته باشیم. ما بعد از این رقابت‌ها، دو ماه به باشگاه‌ها می‌رویم و سپس خودمان را آماده مسابقات انتخابی المپیک می‌کنیم که هدف اصلی ما، موفقیت در آن رقابت‌ها است.

,
منبع: فدراسیون والیبال
, منبع: فدراسیون والیبال]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه