اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفتگو دانا؛

آشوبگران خیابانی در لردگان از مردم عادی نیستند/افراد فرصت طلبی که در میان مردم نفوذ کردند شناسایی شدند

آشوبگران خیابانی در لردگان از مردم عادی نیستند/افراد فرصت طلبی که در میان مردم نفوذ کردند شناسایی شدند
بعد از اعلام خبری مبنی بر انتشار ویروس ایدز در یکی از روستاهای لردگان و شفاف سازی وزیر بهداشت در این خصوص، عده ای از افراد فرصت طلب با حضور در این شهر دست به تخریب اموال عمومی و به حاشیه راندن مطالبات مردم زده اند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بعد از اعلام خبری مبنی بر انتشار ویروس ایدز در یکی از روستاهای لردگان و شفاف سازی وزیر بهداشت در این خصوص، عده ای از افراد فرصت طلب با حضور در این شهر دست به تخریب اموال عمومی و به حاشیه راندن مطالبات مردم زده اند.

مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص این آشوب های خیابانی و تخریب اموال عمومی تصریح کرد: قطعاً کار دانشگاه علوم پزشکی حفظ امنیت نیست اما مسئولان مربوطه و انتظامی در حال تلاش برای حفظ امنیت در لرگان هستند.

وی در ادامه افزود: اگر ایجاد آرامش تا کنون طول کشیده است به خاطر این بود که به مردم عادی لطمه‌ای وارد نشود اما افراد فرصت طلب که میان مردم نفوذ کرده و قصد تحریک مردم را دارند شناسایی شده و با آنها برخورد لازم صورت می گیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه آشوبگران خیابانی در لردگان از مردم عادی نیستند تصریح کرد: نکته مهم این است که اهالی روستای چنار محمودی در این تجمعات حضور ندارند و پس از اطلاع رسانی صحیح افراد فرصت طلب و آشوبگر در این صحنه حاضر شده اند.

شیرانی همچنین تصریح کرد: وظیفه دانشگاه علوم پزشکی درمان مردم بوده و به تمام مطالبات مردم مبنی بر شناسایی، درمان و پیگیری شرایط آمردم به خوبی دنبال شده و خدمات خوبی ارائه شده است.

وی در ادامه تأکید کرد: اولویت دانشگاه علوم پزشکی ایجاد فضایی آرام برای ادامه خدمت رسانی به مردم است و هرچه این آرامش زودتر ایجاد شود به نفع مردم است چرا که خدمات درمانی را بهتر و سریعتر دریافت می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه