اخبار داغ

استاندار زنجان:

2500 میلیارد تومان به حجم سرمایه گذاری استان زنجان اضافه می‌شود

2500 میلیارد تومان به حجم سرمایه گذاری استان زنجان اضافه می‌شود
استاندار زنجان با اشاره به بهره برداری از 7 واحد تولیدی تا پایان امسال در استان زنجان گفت: توسط این واحدها 2هزار و 500 میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در استان زنجان ایجاد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح الله حقیقی شنبه شب در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به هفته نیروی انتظامی و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای امنیت اظهار کرد: امنیت اتفاقی نیست و برای برقراری امنیتی نیروی انتظامی تلاش بسیاری می کشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به خدمات ارائه شده از طرف نیروی انتظامی، ابراز کرد: زمانی که از خدمات نیروی انتظامی صحبت می شود باید تهدید های پیرامونی را مد نظر داشته باشیم و بدانیم که کشور ما طرف چه کسانی مورد تهدید است و این خدمات در چه شرایطی ارائه شده است.

,

استاندار زنجان با اشاره به واقعیت های موجود در جامعه، عنوان کرد: اگر مردم با توجه به واقعیت ها عملکرد نیروی انتظامی را رصد کنند به این نتیجه می رسند که امنیت اتفاقی نیست و در اثر مشارکت همه احاد جامعه با نیروی انتظامی به دست می آید.

,

وی با اشاره به خدمات و فعالیت های نهاد های امنیتی و نیروی انتظامی و سپاه استان، خاطر نشان کرد: در سایه تلاش این  نهادها است که توانسته ایم رتبه سوم استان امن در سرمایه گذاری را کسب کنیم.

,

حقیقی با اشاره به ستاد رفع موانع تولید، بیان کرد: در طول ده ماه 47 ستاد رفع موانع تولید در واحدهای صنعتی برگزار شده است.

,

وی با اشاره به نتیجه جلسات این ستاد، ابراز کرد: 56 درصد جلسات رفع مواند تولید شده است در طول 10 ماه انجام شده است و این به دلیل شرایط کشور است.

,

استاندار زنجان با اشاره به رفع مشکلات واحدهای تولیدی، افزود: اگر مشکلات واحد های تولیدی در استان قابل حل باشد این مشکلات در استان حل می شود و در غیر این صورت پیگیریها برای حل مشکلات از طرف مسئولین کشوری انجام می شود.

,

وی با اشاره به واحدهای تولیدی فعال در استان، عنوان کرد: همه واحدهای تولید استان در طول 10 ماه گذشته به فعالیت خود ادامه داده اند و هیچ واحد تولیدی تعطیل نشده است.

,

حقیقی با بیان اینکه فقط یک واحد تولید در استان در زمان ورود من تعطیل شده بود، خاطر نشان کرد: این واحد تولیدی نیز به واسطه تلاش تمامی مسئولین به چرخه تولید برگشته است.

,

وی با اشاره به افتتاح 7 واحد تولیدی در استان زنجان، ابراز کرد: در پایان سال با حضور یکی از مسئولان کشوری این واحد های تولیدی افتتاح می شود.

,

استاندار زنجان با اشاره به حجم سرمایه گذاری انجام شده توسط 7 واحد تولیدی مذکور، تصریح کرد: 2هزار و 500 میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری صورت گرفته است.

,

وی با اشاره به 2 واحد تولید تعطیل شده در سال های گذشته، خاطر نشان کرد: این واحد های تولیدی حتما به چرخه تولید برمی‌گردند.

,

حقیقی با اشاره به سرمایه گذاری های صورت گرفته برای راه اندازی دوباره واحد های تولیدی تعطیل شده در سال های گذشته، ابراز کرد: یکی از شرکاتها 500 میلیارد و دیگری بیش از 100 میلیار هزینه کرده است.

,

وی با اشاره به آمار هایی که در بدو ورود به استان ارائه می شد، بیان کرد: در بررسی هایی که داشتم متوجه شدم در جایی که باید شاخص ها اعلام می شدند فراوانی ها اعلام می شد و به همین دلیل آمارهای اشتباه بوده است.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه از نظر شاخصهای کلی بانوان ما شاخصهای خیلی خوبی در سطح کشور دارند تصریح کرد: برای مثال تعداد دانشجویان دکتری زنان زنجانی از مردان 5 درصد بالاتر است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه