اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

قیمت بلیت اتوبوس اربعین از استان‌ها تا پایانه‌های مرزی/ هزینه اتوبوس اربعین چقدر است؟

قیمت بلیت اتوبوس اربعین از استان‌ها تا پایانه‌های مرزی/ هزینه اتوبوس اربعین چقدر است؟
نرخ کرایه اتوبوس اربعین از مبدأ پایانه‌های مسافری شهرستانی تا پایانه‌های مرزی اعلام شد و هرگونه تخلف در عدم رعایت نرخ کرایه اتوبوس‌ قابل‌پیگیری است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ قیمت بلیت اتوبوس از مبدأ پایانه‌های مسافربری شهرستان‌های استان تا پایانه‌های مرزی جنوبی کشور از جمله شلمچه و چذابه و همچنین نرخ بلیت اتوبوس از تهران به همه پایانه‌های مرزی از طرف سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام شده است.

شایان‌ذکر است که این نرخ‌نامه باید در تمامی پایانه‌های مسافربری استان در معرض دید قرار بگیرد و همچنین از سوی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای  اعلام شده است، به‌منظور رسیدگی هرچه سریع‌تر به تخلف‌های احتمالی، تیم پاسخگویی و رسیدگی به شکایت زائران اربعین حسینی مسافربری در همه استان‌ها راه‌اندازی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان نیز در این مورد تأکید نموده است که با هرگونه تخلف در خصوص نرخ کرایه اتوبوس‌ها برخورد خواهد شد.

بر این‌ اساس جدول قیمت بلیت اتوبوس از استان‌ها تا پایانه‌های مرزی به شرح زیر است:


جدول قیمت بلیت اتوبوس از استان تهران تا پایانه‌های مرزی

قیمت بلیت اتوبوس اربعین از مشهد به مهران

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: قیمت بلیت اتوبوس اربعین وی‌آی‌پی از مشهد به پایانه مرزی مهران یک میلیون و ۴۸۰ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت بلیت اتوبوس وی‌آی‌پی مشهد به مرز خسروی در استان کرمانشاه نیز ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال، قیمت بلیت اتوبوس ۳۲ صندلی یک میلیون و ۱۸۴ هزار تومان و قیمت بلیت اتوبوس عادی ۴۴ نفره در این مسیر نیز ۸۴۶ هزار تومان اعلام شد.

بلیت اتوبوس ایام اربعین از مبدأ استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی مهرداد جهانی اظهار کرد: قیمت مصوب بلیت اتوبوس از مبدأ استان مرکزی به مرز مهران به‌صورت سه‌نرخی برای اتوبوس‌های ۲۵، ۳۲ و ۴۲ نفره تعیین شد.

به گفته جهانی نرخ اتوبوس از مبدأ اراک به مقصد مهران برای اتوبوس‌های ۲۵ نفره ۵۰۰ هزار تومان، برای اتوبوس‌های ۳۲ نفره ۴۱۷ هزار تومان و برای اتوبوس‌های ۴۲ نفره ۳۳۰ هزار تومان تعیین شده است.

قیمت بلیت اتوبوس کاشان – مهران

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان کاشان در بیان جزئیات نرخ بلیت اتوبوس از کاشان به مرزهای کشور، ابراز داشت: برای اتوبوس ۴۴ نفره از کاشان به مهران ۴۷۰ هزار تومان، اتوبوس ۳۰ نفره در این مسیر ۶۷۰ هزار تومان و اتوبوس ۲۵ نفره در این مسیر ۸۰۰ هزار تومان تعیین شد.

نرخ بلیت هرمزگان به پایانه‌های مرزی

قیمت هر عدد بلیت اتوبوس جفت صندلی بندرعباس به مقصد مرز شلمچه اتوبوس ۴۴ نفره ششصد و نود و یک هزار تومان، ۳۳ صندلی هشتصد و پنجاه و سه هزار تومان و اتوبوس وی‌ آی پی یک میلیون و بیست و دو هزار تومان اعلام شده است.

نرخ حمل‌ونقل و بلیت در آن‌سوی مرزهای ایران و در عراق نیز به شرح زیر است:

نرخ کرایه‌ها تا نجف:

شلمچه تا نجف (با اتوبوس): ۱۰ تا ۱۲ هزار دینار
شلمچه تا نجف (با ون): ۱۳ تا ۱۵ هزار دینار
شلمچه تا نجف (با سواری): ۲۵ تا ۳۰ هزار دینار

نرخ کرایه‌ها تا کربلا:

شلمچه تا کربلا (با اتوبوس): ۱۳ تا ۱۵ هزار دینار
شلمچه تا کربلا (با ون): ۱۶ تا ۱۸ هزار دینار
شلمچه تا کربلا (با سواری): ۲۸ تا ۳۲ هزار دینار

همچنین نرخ تبدیلی ریال به دینار هم به شرح زیر است:

۵ هزار دینار معادل ۱۷۰ هزار تومان
۱۰ هزار دینار معادل ۳۴۰ هزار تومان
۱۲ هزار دینار معادل ۴۱۰ هزار تومان
۱۵ هزار دینار معادل ۵۱۰ هزار تومان
۱۸ هزار دینار معادل ۶۱۰ هزار تومان
۲۰ هزار دینار معادل ۶۸۰ هزار تومان
۲۵ هزار دینار معادل ۸۵۰ هزار تومان

بیشتر بخوانید:

قیمت بلیت اتوبوس تهران - مهران، حداکثر ۶۸۰ هزار تومان است

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه