اخبار داغ

اعزام دو دستگاه تریلر دارو و تجهیزات پزشکی و 67 نفر کادر پزشکی هلال احمر به عراق

اعزام دو دستگاه تریلر دارو و تجهیزات پزشکی و 67 نفر کادر پزشکی هلال احمر به عراق
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر اصفهان از اعزام دو دستگاه تریلر دارو و تجهیزات پزشکی و 67 نفر نیروی درمانی به عراق خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش کریمی در گفت‌و‌گو با صاحب نیوز در خصوص فعالیت‌های هلال احمر اصفهان برای ایام اربعین اظهار کرد: جمعیت هلال احمر اصفهان مسئول کمیته امداد و نجات ستاد اربعین استان است و با برگزاری جلسات، برنامه‌های مختلفی از جمله هماهنگی، آماده‌باش دستگاه‌های عضو کمیته امداد و نجات و راه، پوشش امدادی اتوبوس‌ها و زائرانی که از استان عبور می‌کنند را از طریق استانداری اعلام کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان اینکه مسئول درمان و رسیدگی به امور درمانی زائران در عراق هستیم، گفت: تیم پزشکی حج و زیارت و هلال احمر با همکاری و کمک سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در کشور عراق برای ایام اربعین حضور دارند.

,

وی افزود: اعزام دو دستگاه تریلر برای انتقال دارو و تجهیزات پزشکی، اعزام نیروهای متخصص از جمله پزشک، پرستار، نجاتگر و فوریت‌های پزشکی برای حضور در درمانگاه‌ها در حال انجام است.

,

کریمی با توضیح اینکه آمبولانس و سایر تجهیزات که از ما خواسته شده در اختیار سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر قرار گرفته است، بیان کرد: علاوه بر حضور و فعالیت در کشور عراق، در مرز شلمچه هم خودروی مجهز ارتباط سیار برای پوشش ارتباطات، ماهواره‌ای، بی‌سیم و تلفن در آن منطقه اعزام شد.

,

وی در پایان با بیان اینکه هفت تیم واکنش سریع در استان آماده هستند تا در هر نقطه از کشور لازم باشند حضور پیدا کنند، خاطرنشان کرد: تا کنون 67 نفر از نیروهای درمانی، شامل پرستار، پزشک، نجاتگر، تکنسین اورژانس و دارویی به درمانگاه های نجف، کربلا و حله اعزام در حال اعزام هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه