اخبار داغ

رکابزنان تور دوچرخه سواری ایران -آذربایجان راضی از سرعین رفتند

رکابزنان تور دوچرخه سواری ایران -آذربایجان راضی از سرعین رفتند
نمایندگان تیم های شرکت کننده خارجی و داخلی از میزبانی سرعین اردبیل ابراز رضایت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،مرحله چهارم سی و چهارمین تور بین المللی دوچرخه سواری ایران _ آذربایجان در جاده سه استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل با حضور 14  تیم از 10 کشور در سرعین به خط پیان رسید و مرحله پنجم نیز از این شهر توریستی استارت خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

http://www.dana.ir/content/files/ardebil/1734405.jpg

, http://www.dana.ir/content/files/ardebil/1734405.jpg,

«ساوا نوویکوف» دوچرخه سوار روسیه در مورد حضورش در ایران و در تور دوچرخه سواری آذربایجان  گفت: ایران کشوری زیبا است و از رکابزنی در شهرهای آن و مهمانوازی مردمانش لذت بردم و دوست دارم باز هم این تجربه و حضور برایم تکرار شود.
وی افزود: میزبانی مسابقات در سرعین عالی بود و از همه تشکر می کنم.
همچنین نمایندگان تیم های شرکت کننده داخلی و خارجی در نشست ارزیابی میزبانی و مسابقه بعد از اتمام مرحله چهارم اذعان کردند سرعین میزبان شایسته ای برای برگزاری مراسم خط پایان مرحله چهارم، اقامت یک شبانه روزی و مراسم استارت به سوی تبریز بود.

,
, سرعین,
, سرعین,

ایرانیان و اذری ها میزبان خوب برای رکابزنان بودند

, ایرانیان و اذری ها میزبان خوب برای رکابزنان بودند,

ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی نیز گفت:در این دوره از مسابقات باتوجه به اظهار نظر شرکت کنندکان آذری ها و ایرانیان مهماننواز خوبی برای رکابزنان بود.
تجربه موفق میزبانی ورزش خارج سالنی
«بهرام آقاخانی» مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل  اظهار کرد: مرحله چهارم تور بین المللی آذربایجان که طولانی ترین و سخت ترین مسیر تور بود به مسافت 198 کیلومتر حد فاصل تبریز- سرعین برگزار شد.

,
, تجربه موفق میزبانی ورزش خارج سالنی,
, سرعین,

, ,


 وی افزود: میزبانی این تور یک برگ زرین دیگر در میزبانی مسابقات بین المللی در استان بود چرا که علاوه بر تجربه برگزاری چندین مسابقه بین المللی داخل سالن، این مسابقه در جاده های استان نیز تجربه موفقی بود که نیاز به هماهنگی های زیادی داشت و با همکاری همه ارگان ها به خوبی برگزار شد.
آقاخانی گفت: هر کدام از این تیم ها نماینده یک کشور هستند که می توانند در معرفی جاذبه های منطقه تاثیرگذار باشند و ابراز رضایت آنها از میزبانی سرعین در برگزاری و اقامت برای ما هم مایه خرسندی و تجربه موفق بود.

,
,
, سرعین,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه