اخبار داغ

نماینده مردم تبریز:

لاریجانی با قبیله‌گری سیاسی نمی‌خواهد اسامی مقصران حادثه قطار تبریز مشهد اعلام شود

لاریجانی با قبیله‌گری سیاسی نمی‌خواهد اسامی مقصران حادثه قطار تبریز مشهد اعلام شود
بیگی در خصوص گزارش کمیسیون عمران مجلس پیرامون «حادثه قطار تبریز - مشهد» گفت: لاریجانی با قبیله گری سیاسی نمی خواهد اسامی مقصران حادثه قطار تبریز مشهد اعلام شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدعلیرضا بیگی در گفتگو با تبریز بیدار  در خصوص  گزارش کمیسیون عمران مجلس پیرامون «حادثه  قطار  تبریز - مشهد» گفت: به هیات رئیسه تذکر جدی دادم که چرا بعد از گذشت ۳ سال از حادثه و بعد از ۶ ماه از بررسی در کمیسیون، امروز گزارش حادثه به صحن علنی مجلس آمده و قرائت می شود؟

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تبریز بیدار ,

وی ادامه داد:  ۱۶۱ نماینده مجلس سه هماه قبل به عدم قرائت حادثه قطار تبریز _ مشهد از عمران مجلس اعتراض کرده بودند.

,

بیگی در پاسخ به دلیل امتناع هیات رییسه مجلس از ذکر اسامی مقصران در صحن مجلس گفت: به دلیل قبیله گرایی سیاسی و دلبستگی که به مقصران این حادثه دارند در صحن علنی مجلس قرائت نمی شود.

,

مقصر حادثه فقط آخوندی نیست، بلکه یک جریان است

, مقصر حادثه فقط آخوندی نیست، بلکه یک جریان است,

وی تاکید کرد: مقصر این حادثه فقط وزیر راه و شهر سازی نیست، جریانی وجود دارد که ترجیح دادند که مجلس دهم شاهد قرائت حادثه نباشد و این یعنی دهن کجی به نمایندگان مجلس و مردم آذربایجان. 

,

بیگی با اشاره به رسیدگی به حادثه قطار زاهدان بیان داشت: تفاوت مردم آذربایجان با سایر مردم چیست؟ در حادثه قطار تبریز مشهد علامت سوالی در اذهان مردم نقش بسته که چرا هنوز نتوانستند این گزارش را در صحن علنی مجلس قرائت کنند.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اعلام اینکه دستگاه قضایی هم رای نداده است چه کسی مقصر این حادثه است، گفت: آخوندی و دولت باید به دستگاه قضایی پاسخگو باشند. 

,

وی تاکید کرد: مقصران حادثه مشخص شده اند ولی به واسطه قبیله گرایی سیاسی در مجلس، لاریجانی حاضر نیست در مجلس اسامی را اعلام کند و منتظر هستند مجلس دهم تمام شود تا از یاد برود

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه