اخبار داغ

مطالبات نیروهای بیمارستان شهید جلیل به استانداری کشیده شد/تکلیف ما را مشخص کنید

مطالبات نیروهای بیمارستان شهید جلیل به استانداری کشیده شد/تکلیف ما را مشخص کنید
صبح امروز تعدادی از کارکنان بیمارستان شهید جلیل یاسوج، در جلوی استانداری، به منظور پیگیری وضعیت حقوق و مزایای خود مطالبه گری کردند. صبح امروز تعدادی از کارکنان بیمارستان شهید جلیل یاسوج، در جلوی استانداری، به منظور پیگیری وضعیت حقوق و مزایای خود مطالبه گری کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس؛ روز گذشته تعدادی از کارکنان بیمارستان شهید جلیل یاسوج، در جلوی استانداری، به منظور پیگیری وضعیت حقوق و مزایای خود جمع شدند و خواستار پیگیری مطالبات خود شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

 

,

در همین خصوص تعدادی از این نیروها با اشاره به مشکلات خود، مطالبی را در گفت و گو با صبح زاگرس عنوان کردند که مشروح آن در زیر آمده است.

, صبح زاگرس,

 

,

یکی از نیروهای بیمارستان شهید جلیل که خواست نامی از او بیان نشود، گفت: افرادی که در این مکان حاضر هستند، در مدت زمان 1 سال و نیم مشغول کار بوده، اما هیچگونه حقوق و مزایا به آنها پرداخت نشده است و خواستار مطالبات خود هستند.

,

 

,

وی بیان کرد: در شرایط حاضر ما بلاتکلیف هستیم، تحصیلات دانشگاهی، متاهل  و فرزند داریم، اما آیا بدون حقوق می توان امورات زندگی را اداره کنیم، و انتظار می رود دانشگاه علوم پزشکی و سیاسیون و کسانی که می توانند پاسخگوی مطالبات مردم بوده تکلیف این نیروها و وضعیت مطالبات آنها را مشخص کنند.

,

 

,

وی با اشاره به فعالیت ها و عملکرد این افراد در بیمارستان علوم پزشکی ، افزود: این افراد با توان و تلاش خود از همان ابتدا و در مراحل ساخت بیمارستان شهید جلیل فعالیت کرده اند، بنابراین از ریاست دانشگاه علوم پزشکی تقاضامند هستیم خواسته های این افراد را مورد رسیدگی قرار دهند.

,

 

,

این شخص بیان کرد: رسالت بیمارستان رسیدگی به امور درمان مردم است، و صحیح نیست تعدادی از نیروهای بیمارستان شهید جلیل در جلوی بیمارستان، استانداری، یا علوم پزشکی مطالبه گری کنند.

,

 

,

 

,

از دیگر افراد بیان کرد: تعداد 120 نفر در بیمارستان شهید جلیل مشغول فعالیت در یک سال گذشته  هستند، در این مدت زمان با وجود خدمات و فعالیت های متعدد هیچگونه حقوق و مزایا به ما پرداخت نشده است.

,

 

,

وی افزود: در شرایطی کنونی وضعیت مالی ما به قدری نامناسب است، که مجبور شده ایم در جلوی استانداری خواستار و پیگیر مشکلات شویم تا شاید از طریق استاندار به وضعیت ما رسیدگی کنند.

,

 

,

این فرد افزود: اکثر نیروهای بیمارستان شهید جلیل که در این مکان حضور پیدا کرده اند، دارای مدرک لیسانس، فوق لیسانس، و حتی دانشجوی دکتری هستند، که مشغول تنظیف در این بیمارستان هستند.

,

 

,

از دیگر افراد و نیروهای این بیمارستان گفت: بنده دارای مدرک کارشانسی ارشد در رشته عمران هستم و از  سال 97 و از آذر ماه به عنوان نیروی خدماتی در آن بیمارستان مشغول شدم، در این بیمارستان در شیفت صبح ها فعالیت میکنم، اما چون حقوقی به بنده پرداخت نمی شود، مجبور هستم برای اداره زندگی شخصی در عصرها مسافرکشی کنم.

,

 

,

این شخص ادامه داد: از زمانی که در این بیمارستان مشغول شدم و دل خوش به حقوقی که باید پرداخت می شد، اقساط وامی که در گذشته دریافت کرده بودم با معوقه مواجه شود، و نتوانم آن را پرداخت کنم زیرا فرصت های شغلی دیگر  برای کسب درآمد از بنده به امید شاغل بودن در این بیمارستان از بنده سلب شد.  

,

 

,

در ادامه یکی دیگر از افراد با اشاره به شرایط جذب خود، در بیمارستان شهید جلیل یاسوج گفت: زمانی که بیمارستان شهید جلیل به مرحله افتتاح رسید، اگر ما با هر شرایطی مثلا بدون آزمون، یا به قول زبان لری  با "هِل و زور" به این بیمارستان آمدیم، اما چرا چرا پیمانکار 110 نیرو به کار گرفته است، چطور آنها غیر قانونی محسوب نمی شوند، یعنی فقط ما  به صورت غیر قانونی استخدام   می شویم؟

,

 

,

این فرد بیان کرد: توسط مسوولان به ما گفته شد، اگر خواسته های و مطالبات خودتان را به استانداری کشاندید، همه شما را اخراج می کنیم،  و با دادن وعده مبنی بر اینکه  وقت فعالیت  پیمانکار  به اتمام رسیده است، و با تایید پیمانکار جدید روند جذب شما را خواهیم داشت اما این یک وعده و بازی جدید است.

,

 

,

این شخص گفت: بعد از افتتاح بیمارستان شهید جلیل لیست افراد  جدید توسط پیمانکار، لیست توسط دانشگاه، و در آخر خانواده شهداء که البته خانواده شهداء در اولویت هستند اما در آخر به آنها توجه کردند، برای استخدام مطرح کردند.

,

 

,

از دیگر افراد گفت: انتظار این افراد این است که زمان مشخصی برای وضعیت شغلی ما مشخص کنند، اما اگر این شرایط را تعیین و تکلیف نکنند همه ما به صورت دست جمعی به سمت وزارت خانه خواهیم رفت تا شاید آنها پیگیر مشکلات ما باشند، از طرفی به دنبال آسیب وارد کردن به هیچ شخص و فردی نیستیم چون عضوی از این جامعه هستیم و تنها انتظار ما پیگیر مطالبات و تعیین تکلیف وضعیت شغلی خودمان است.

,

 

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه