اخبار داغ

مسئول ستاد مردمی «بیا تا برویم»:

اعزام رایگان 700 زائر نیازمند به پیاده‌روی اربعین/ دشمن با ایجاد تفرقه می‌خواهد اربعین را کم‌رنگ کند

اعزام رایگان 700 زائر نیازمند به پیاده‌روی اربعین/ دشمن با ایجاد تفرقه می‌خواهد اربعین را کم‌رنگ کند
امیر قربان پور گفت: 700 زائر نیازمند به صورت رایگان به پیاده‌روی اربعین اعزام می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر قربان پور، مسئول ستاد مردمی «بیا تا برویم» در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: این ستاد با هدف کمک به زوار نیازمند اربعین و گسترش فضای معنوی در ایام اربعین حسینی از سال گذشته کار خود را شروع کرد و موفق شدیم در سال 97، تعداد 500 زائر را به صورت رایگان راهی راهپیمایی اربعین کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی از اعزام 700 زائر نیازمند به صورت رایگان خبر داد و گفت: قرار است این تعداد در روز پنج شنبه، 18 مهر ماه از میدان جانباز بدرقه شوند تا به سوی کربلای معلا راهی شوند و در مسیر نیز در قم و جمکران زیارت مختصری خواهند داشت.

,

قربان پور تصریح کرد: این 700 نفر از تمام اقشار جامعه از سطح شهر مشهد انتخاب شده اند و سعی شده است نیازمندترین افراد برای کمک انتخاب شوند که نیمی از این افراد نیز زیارت اولی هستند.

,

مسئول ستاد مردمی «بیا تا برویم» از حضور خانواده شهدا، جانبازان و معلولان در این کاروان خبر داد و افزود: در این کار خداپسندانه ارگان‌های مختلفی مانند استانداری، هلال احمر، ستاد بازسازی عتبات، نهاد کتابخانه‌های عمومی، شهرداری، آستان قدس و بسیج ما را یاری کردند.

,

وی گفت: در این سفر معنوی برنامه‌های متنوع فرهنگی برای این افراد در نظر گرفته‌شده است تا شاهد اثر دوچندان سفر اربعین در این افراد باشیم و امیدواریم سال آینده نیز این برنامه را به صورت قوی‌تر و با شکوه تر انجام دهیم.

,

قربان پور با اشاره به تحولات اخیر در کشور عراق بیان کرد: با توجه به اسنادی که توسط مبادی معتبر منتشر شده است، نشان می‌دهد که پشت این اتفاقات اخیر در عراق کسانی هستند که می‌خواهند وحدت شیعه و سنی را به خطر بی اندازند.

,

این فعال فرهنگی تصریح کرد: دشمن با این اقدامات تفرقه افکن می‌خواهد راهپیمایی اربعین که نمونه موفق مدیریت جهانی مسلمین است را زیر سؤال ببرد و حتی با ایجاد فضای امنیتی این پیاده‌روی باشکوه را کم‌رنگ کند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه شیعیان امسال نیز با بصیرت بالای خود به این اتفاقات اهمیتی نمی‌دهند و راهپیمایی بزرگ اربعین هرچه باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه