اخبار داغ

معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل:

بی تفاوتی مسئولان بلای جان کارخانه های استان اردبیل شده است

بی تفاوتی مسئولان بلای جان کارخانه های استان اردبیل شده است
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: سوء مدیریت و بی تفاوتی مسئولان بلای جان کارخانه ها و واحد های تولیدی استان اردبیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سبلان‌ما،یوسف خدادادی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بازدید اعضای کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان از شهرک صنعتی نیر، وضعیت نابسمان و نیمه تعطیل  کارخانه عظیم تسنیم نوش  مورد بررسی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

 وی افزود:  پس از بررسی و استماع  سخنان سرمایه گذار این شرکت آنچه به نظر می رسد این است که سوء مدیریت و یا یک نوع بی تفاوتی باعث شده است که امروز با این وضعیت کارخانه عظیم روبرو باشیم و به جای آنکه شاهد اشتغال صدها نفر در اینجا باشیم  با تعطیلی این کارخانه تولیدی مواجه هستیم.

,

معاون قضایی رئیس کل  دادگستری استان اردبیل گفت: امیدوارم  با همت مسئولین این کارخانه مجددا شروع به کار نماید و ما شاهد اشتغال صدها نفر در این کارخانه باشیم. مسلما راه اندازی و فعالیت هر کارخانه و واحد تولیدی در استان موجب توسعه، پیشرفت و اشتغال‌زایی در استان را رقم خواهد زد.

,

نائب رئیس کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری تصریح کرد: مسلماً بخش عظیم مشکلات و معضلات این کارخانه در سطح استان قابل حل نیست و باید در مرکز و از وزارتخانه های مربوطه حل و فصل شود لذا این موضوع در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری و ستاد اقتصاد مقاومتی استان مطرح شده و پیگیری می شود.

,

کارخانه  تسنیم با سرمایه گذاری  بیش از 3500 میلیارد ریال هزینه در شهرک صنعتی نیر احداث شده و ظرفیت اشتغال‌زایی صدها  نفر را بصورت مستقیم و غیرمستقیم  داشته است .

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه