اخبار داغ

مفقود شدن کوهنوردان اصفهانی در منطقه ویژدرون/ عملیات نجات در حال انجام است

مفقود شدن کوهنوردان اصفهانی در منطقه ویژدرون/ عملیات نجات در حال انجام است
عملیات امداد و نجات برای نجات گردشگران اصفهانی مفقود شده در منطقه ویژدرون باحضور تیم های واکنش سریع هلال احمر، نیروهای سپاه و بسیج و مردم منطقه در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، گروهی از گردشگران اصفهانی که برای کوهنوردی به منطقه ویژدرون شهرستان ملکشاهی رفته بودند، مفقود شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

 

,

"حسین عارفی"، مدیر هلال احمر استان ایلام در این خصوص گفت: جستجو برای پیداکردن کوهنوردان مفقود شده ادامه دارد.

,

 

,

وی اظهار کرد: پس از تماس خانواده‌ی کوهنوردان با هلال احمر استان، دو تیم از دو ناحیه ویژدرون ملکشاهی عازم منطقه شده‌اند.

,

 

,

عارفی با بیان اینکه منطقه صعب‌العبور ویژدرون صرفاً برای کوهنوردان حرفه‌ای و آموزش دیده قابل عبور است و برای عامه‌ی مردم امکان تردد نیست، افزود: هیئت کوهنوردی استان ایلام از حضور این تیم کوهنوردی در استان اعلام بی‌اطلاعی نموده است و تاکنون هیچ فردی در استان حضور این کوهنوردان در منطقه را تایید نکرده است.

,

 

,

مدیر عامل هلال احمر استان ایلام گفت:  تیم‌های واکنش سریع هلال احمر بر اساس گفته‌ی اعضای خانواده‌ی کوهنوردان به منطقه اعزام شده‌اند.

,

 

,

وی با بیان این که در ویژدرون امکان دسترسی به خطوط تلفن همراه فراهم نیست ادامه داد: در یک ماه گذشته نیز یک کوهنورد خانم در ان منطقه با مشکل مواجه شد که تیم‌های هلال احمر به منطقه اعزام و کوهنورد را به مکان امن منتقل کردند.

,

 

,

مدیر عامل هلال احمر استان ایلام با اشاره به اینکه کوهنوردان و صخره‌نوردان بارها از ویژدرون صعود کرده‌اند اذعان کرد: جای هیچ گونه نگرانی نیست و هلال‌احمر استان با تمام ظرفیت و توان تخصصی به جستجوی کوهنوردان احتمالی و مفقود شده ادامه می‌دهد.

,

 

,

وی اذعان کرد: مدیریت بحران استان با درخواست این جمعیت مبنی بر بسته شدن دریچه سد ایلام به منظور حفظ جان گردشگران موافقت کرد.

,

 

,

گفتنی است هم اکنون فرماندار ملکشاهی، تیم های واکنش سریع امداد نجات، نیروهای امدادی سپاه  و بسیج و جمعی از مردم منطقه باحضور در منطقه ویژدرون در حال انجام عملیات امداد و نجات هستند‌.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه