اخبار داغ

سالمندان و معلولین در اولویت دستگاه های اجرایی باشند

سالمندان و معلولین در اولویت دستگاه های اجرایی باشند
معاون فرمانداری دیر گفت: توجه به شرایط سالمندان و معلولین بایستی در اولویت دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سپاس؛ مجتبی اژدرنیا معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در جلسه کمیته مناسب سازی شهرستان دیر اظهار داشت: تعداد و نسبت معلولین در کشور ما بخاطر جنگ تحمیلی و تبعات آن در مقایسه با دیگر کشورهای جهان بیشتر است و این می طلبد که مدیران دستگاه های اجرایی و موسسات مالی و اعتباری بر موضوع مناسب سازی اهتمام جدی تری داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاون فرمانداری در امور عمرانی خاطر نشان کرد: معلولین ما ناتوان نیستند بلکه ثابت کرده اند در بسیاری از زمینه ها توانا هستند لذا توجه به شرایط آنها بایستی در اولویت دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

,

وی تصریح نمود: شهرداران در بهسازی معابر و احداث پارک ها و بوستان ها، مقوله مناسب سازی را با جدیت لحاظ کنند و در ساخت و سازهای جدید تا زمانی که این مساله انجام نگرفته پروانه صادر نکنند.

,

اژدرنیا در ادامه ابراز داشت: انتظار داریم حداکثر تا پایان سال، بانکی را در شهرستان نداشته باشیم که مناسب سازی انجام نداده باشد.

,

محمد کرمی، رئیس سازمان بهزیستی شهرستان نیز پس از مرور مصوبات جلسه گذشته و شرح اقدامات افزود: با توجه به اینکه در هفته سالمندان هستیم، نیاز داریم که بتوانیم محیطی مناسب برای سالمندان و همینطور معلولین فراهم کنیم. همچنین از آنجا که سالمندان و معلولین مراجعات بسیاری به بانک ها دارند لازم دیدیم در این جلسه بحث مناسب سازی در بانک ها را مطرح نماییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه