اخبار داغ

معارفه سرپرست بدون تکریم مدیرعامل!

مدیرانی که یکی پس از دیگری مجبور به کناره‌گیری می‌شوند

مدیرانی که یکی پس از دیگری مجبور به کناره‌گیری می‌شوند
مراسم معارفه سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی، با حضور معدودی از کارکنان و مسئولان در این شرکت برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، روز گذشته و با حضور معاون امور برنامه‌ریزی و امور اقتصادی آبفای کشور، سرپرست معاونت امور عمرانی استاندار و تعدادی از معاونان و مدیران آبفا، مراسم معارفه سرپرست شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم‌نیوز,

در این جلسه، نه مدیرعامل قبلی شرکت آب و فاضلاب شهری استان حضور داشت، نه کسی از او تشکر کرد و نه حتی اسمی از وی به میان آمد!

,

تنها دستور کار این جلسه داخلی، اهدای حکم سرپرستی «علیرضا رضوی» و سخنرانی ۲ مسئول کشوری و استانی حاضر در جلسه بود.

,

اما جای تعجب دارد که چرا با وجود ارائه تکذیبیه از سوی روابط عمومی آبفای آذربایجان‌غربی در خصوص خبر بازداشت مدیرعامل سابق این شرکت، وی در جلسه تودیع خود نیز حضور نداشته و هیچ‌کدام از مسئولان حتی اسمی از وی به میان نیاوردند.

,

در ماه‌های اخیر، تعداد مدیران تودیعی غایب در مراسم تکریم و معارفه در آذربایجان‌غربی افزایش یافته و به یکی از عادی‌ترین انفاقات مدیریتی تبدیل شده است!

,

پس از اعلام نام رئیس سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و نیز حواشی موجود در خصوص یکی از مدیران ارشد استانی مبنی بر تخلفات مالی و برکناری آن‌ها، اکنون گویا یکی دیگر از مدیران مرتبط با شرکت‌های خدمات‌رسانی آذربایجان‌غربی نیز دچار چنین ماجرایی شده است.

,

غیبت مدیرعامل سابق آبفا آذربایجان‌غربی در مراسم تودیعش، ادعاهای موجود در خصوص محکومیت احتمالی وی را افزایش داده ولی مدیران استانی همچنان در حالت سکوت قرار دارند!

,

با این سکوت سخت مسئولان استانی، باید منتظر ماند و دید که آیا در جلسات آینده سخنگوی دستگاه قضا، بار دیگر اسمی از آذربایجان‌غربی و مدیرانش خواهد بود یا خیر؟!

,

گفتنی است؛ طی حکمی از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، علیرضا رضوی با حفظ سمت سرپرستی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان به عنوان سرپرست جدید شرکت آب و فاضلاب شهری آذربایجان‌غربی معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه