اخبار داغ

حضور تمام قد رسانه‌ها برای پوشش خبری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم

حضور تمام قد رسانه‌ها برای پوشش خبری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم
مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان از حضور تمام قد رسانه‌ها برای پوشش خبری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ ایمان خواجه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته اطلاع‌رسانی روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در قالب چندین کارگروه، فعالیت‌های مختلفی در راستای انتشار فراخوان، اطلاع‌رسانی و دعوت از شرکت‌کنندگان برای حضور در چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم بر عهده داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مدیر روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه کارگروه تبلیغات در چند بخش محیطی، محتوایی و فضای مجازی اطلاع‌رسانی را با همکاری برخی نهادهای استانی انجام داده است، گفت: نصب بنرها و لمپوست‌ها در معابر و میادین شهری چند روز قبل از مسابقات نصب شده است، در گام دوم با همکاری اتوبوسرانی اصفهان پوسترهای اطلاع‌رسانی مسابقات در 400 دستگاه اتوبوس در هفت محور پرتردد نصب شده است.

,

وی افزود: همچنین برای تبلیغات در واگن‌های مترو اصفهان همکاری خوبی صورت گرفت و حدود 360 پوستر در تمامی واگن‌های مترو با ابعاد مختلف نصب شده است، همچنین هفت قسمت موشن گرافی قرآنی ویژه چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم طراحی و تولید شده است که در بستر مانیتورهای موجود در مترو در معرض دید مردم قرار گرفته است.

,

خواجه با توضیح اینکه پنج قسمت پوستر موشن یا پوسترهای مفهومی مربوط به صحبت‌های رهبر معظم انقلاب با موضوع قرآن و نقش قرآن در بیانیه گام دوم انقلاب را طراحی کردیم که در واگن‌های مترو به نمایش در آمده است، اضافه کرد: با هماهنگی صداوسیمای مرکز اصفهان علاوه بر پوشش رسانه‌ای مسابقات قرآن کریم تیزرهای تولیدی و پخش شده در مترو از طریق شبکه اصفهان نیز به نمایش گذاشته شد و یک تیزر ویژه مسابقات نیز تولید و در ایام گذشته از صداوسیما پخش شده است.

,

وی با اشاره به اینکه پنج قسمت تایم لپس برگرفته از لوگوی «اقراء» در مکان‌های تاریخی پرتردد اصفهان تولید و از صداوسیما در حال پخش است، بیان کرد: چهار باکس 15 دقیقه‌ای صداوسیما سیمای اصفهان در اختیار ما گذاشته است که رویدادهای روز از روند برگزاری مسابقات از این شبکه پخش می‌شود.

,

مدیر روابط عمومی اوقاف اصفهان با بیان اینکه همچنین رادیو قرآن و شبکه تلویزیونی قرآن مسابقات قرآن رل به شکل زنده پوشش دادند، خاطرنشان کرد: در هر سه سانس اجرایی مسابقات، رویدادها و مسابقات قرآن کریم از این طریق به مردم منتقل شده است.

,

وی توضیح داد: بیشتر تمرکز ما در این زمینه بر روی شبکه تلویزیونی و رادیویی قرآن بوده است اما در شبکه‌های دیگر تلویزیون نیز برنامه‌هایی داشتیم.

,

خواجه با بیان اینکه همه جراید، روزنامه‌ها، کانال‌ها و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری از طریق کمیته رسانه با ما همکاری‌های بسیار خوبی داشتند، گفت: در این زمینه تلاش یک‌ماهه‌ای را شاهد هستیم که بازتاب و انعکاس اخبار نسبت به سال‌های گذشته بیانگر تلاشی بی‌وقفه دوستان رسانه‌ای اوقاف و رسانه‌های اصفهان است.

,

وی ضمن قدردانی از دفتر امام‌جمعه اصفهان، دفتر شهردار اصفهان، مسئولان سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان، سازمان اتوبوسرانی و مترو اصفهان برای همکاری در خصوص اطلاع‌رسانی بزرگ‌ترین رویداد قرآنی کشور اظهار کرد: می‌توان گفت همه رسانه‌های استان و حتی کشور در کنار چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم حضور داشته و قدردان زحمات آن‌ها هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه