اخبار داغ

رئیس کمیته امداد پارسیان:

بیش از ۸۰۰ نفراز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پارسیان سالمند هستند/ رسالت کمیته امداد دستگیری از افراد نیازمند است

بیش از ۸۰۰ نفراز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد پارسیان سالمند هستند/ رسالت کمیته امداد دستگیری از افراد نیازمند است
رئیس کمیته امداد پارسیان با اشاره به تحت حمایت قرار دادن بیش از ۸۰۰ سالمند، گفت: رسالت کمیته امداد دستگیری از افراد ناتوان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ همایش گرامیداشت روز سالمندان با حضور رئیس کمیته امداد پارسیان و برخی از سالمندان تحت حمایت این کمیته برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

 

,

عبدالمجید نصیریان، رئیس کمیته امداد پارسیان با بیان اینکه سالمندان به‌عنوان سرمایه‌های ارزشمندی هستند که مردم و خانواده‌ها باید بیش از بیش از فیض حضور آن‌ها بهره‌مند شوند، اظهارکرد: رسالت کمیته امداد دستگیری از افراد ضعیف و نیازمند جامعه است و ازجمله برنامه‌های این نهاد در خدمات‌رسانی به سالمندان بازدید از خانواده سالمندان است.

,

 

,

وی، با اشاره به اینکه از جمعیت تحت حمایت این نهاد ۸۸۳ نفر سالمند هستند، گفت: رسالت کمیته امداد دستگیری از نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه بخصوص سالمندان است.

,

 

,

رئیس کمیته امداد پارسیان با برشمردن برخی از خدمات این نهاد به سالمندان، افزود: حمایت‌های مادی و معنوی از سالمندان بی‌بضاعت در قالب خدماتی همچون کمک‌هزینه معیشت، کمک‌هزینه درمانی، اشتغال، مسکن، خدمات فرهنگی، تسهیلات قرض‌الحسنه، خدمات تحصیلی فرزندان، جهیزیه دختران و اردوهای زیارتی انجام می‌شود.

,

 

,

وی ادامه داد: تلاش برای حل مشکلات اقتصادی سالمندان، وضع قوانینی در حوزه رفاهی برای این قشر، فرهنگ سازی برای احترام کودکان به سالمندان و اجرای برنامه های فرهنگی مطابق با نیاز آنها از جمله مواردی است که در راستای تکریم از سالمندان باید اجرا کرد.

,

 

,

در پایان این مراسم با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان، تست فشار خون نیز از این سالمندان گرفته شد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه