اخبار داغ

مدیرعامل هلال احمر ایلام:

گردشگران مفقود شده در ویژدرون پیدا شدند

گردشگران مفقود شده در ویژدرون پیدا شدند
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از پیدا شدن کوهنوردان مفقود شده در دره ویژدرون شهرستان ملکشاهی خبر داد و گفت: این تیم ۱۲ نفره که از ۲ روز گذشته مفقود شده بودند اوایل صبح امروز پیدا شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "حسین عارفی"، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: با تلاش تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر و گروه های مرتبط با این جمعیت اوایل صبح امروز کوهنوردان مفقود شده پیدا و به مرکز استان منتقل شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

وی اظهار کرد: تیم های امدادی هلال احمر و گروه های مرتبط با این جمعیت پس از اعلام مفقود شدن این افراد که با مشکل ارتباطی مواجه بودند با حضور در منطقه از هر ۲ ناحیه دره ویژدرون به جستجو در منطقه پرداختند.

,

عارفی افزود: مفقود شدگان هیچ گونه مشکلی نداشته و همگی در سلامت کامل هستند.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با قدردانی از نجاتگران این جمعیت و سایر گروهای مرتبط که با حضور در منطقه عملیات جستجو و نجات طاقت فرسایی را متحمل شدند و همچنین اهتمام ویژه مدیریت محترم بحران استان، امور آب ، صدا و سیما و اصحاب رسانه که با جدیت تمام پیگیر سرنوشت تیم مفقودی بودند، تاکید کرد: با توجه به نزدیکی به فصل بارش گروهای کوهنورد و طبیعت دوستان تا حد امکان از ورود به این دره خودداری کنند.

,

فرماندار ملکشاهی، نیروهای امدادی سپاه  و بسیج و جمعی از مردم منطقه با حضور در منطقه ویژدرون همراه با تیم های امداد و نجات هلال احمر برای نجات مفقودشدگان تلاش کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه