اخبار داغ

یک فرمانده دوران دفاع مقدس:

شهید همدانی در دوران دفاع مقدس بی بدیل و بی نظیر بود

شهید همدانی در دوران دفاع مقدس بی بدیل و بی نظیر بود
فرمانده گردان ۱۵۲ لشگر انصارالحسین (ع) همدان در دوران دفاع مقدس با بیان اینکه شهید همدانی یک نیروی توانمند، مدیری لایق و دارای خصوصیات رزمی مورد تایید همرزمان بود گفت: شهید همدانی در دوران دفاع مقدس و بعد از آن بی بدیل و بی نظیر ب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ میرزا محمد سلگی، رزمنده همدانی به مناسبت چهارمین سالگرد سردار حاج حسین همدانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان؛ با بیان اینکه نقش شهید همدانی در دوران دفاع مقدس بی بدیل و بی نظیر بود اظهار داشت: از ابتدای جنگ تا پایان جنگ همراه شهید همدانی بودم و از ابتدای ورودم به سپاه با شهید آشنا شدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: شهید همدانی از موسسین لشگر انصار الحسین (ع) استان همدان بودند و نقش ایشان نیز در لشگر انصار الحسین و در جبهه های کشور و بخصوص غرب کشور تعیین کننده بود.

,

این رزمنده و فرمانده دوران دفاع مقدس با اشاره به نقش شهید همدانی در سوریه عنوان کرد: نقش شهید همدانی در دفاع از حرم، حضور در سوریه و سازماندهی و کمک مستشاری در این کشور در پیروزی جببه مقاومت و شکست داعش بسیار اثر گذار بود.

,

فرمانده گردان ۱۵۲ لشگر انصارالحسین (ع) همدان در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: شهید همدانی یک نیروی توانمند، مدیری لایق و دارای خصوصیات رزمی مورد تایید همرزمان و نیرو های سپاه محمد رسول الله تهران بود.

,

سلگی در ادامه با اشاره دیگر خصوصیات و ویژگی های شهید همدانی بیان کرد: ایشان یک فرد انقلابی، متعهد، ولایی، مورد وثوق و در حوزه فرهنگی بسیار اثرگذار و نسبت به تکالیف متعهد بودند.

,

وی با بیان اینکه در بحران ها همیشه حضور داشت تاکید کرد: اوایل انقلاب در همدان با فعالیت گروهک های منافقین در میدان حضور داشت و بعد از انقلاب نیز در بحران ها و غائله هایی که فتنه گران به پا می کردند نقش خود را در سرکوب و خاموش کردن فتنه به خوبی ایفا می کرد و اقدامات ایشان زبانزد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه