اخبار داغ

برپایی نمایشگاه عکس اربعین در کرج؛

ثبت تصاویر پیاده‌روی اربعین میراثی ماندگار برای آیندگان است

ثبت تصاویر پیاده‌روی اربعین میراثی ماندگار برای آیندگان است
حوزه هنری استان البرز با همکاری پایگاه اطلاع رسانی نذر اربعین نمایشگاه عکس اربعین را برگزار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛حوزه هنری استان البرز با همکاری پایگاه اطلاع رسانی نذر اربعین نمایشگاه عکس اربعین را برگزار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

معاون فرهنگی حوزه هنری البرز ضمن اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت:با توجه به نزدیک شدن ایام اربعین حسینی، حوزه هنری استان البرز با همکاری پایگاه اطلاع رسانی نذر اربعین نمایشگاه عکس اربعین را از روز شنبه 13 مهر ماه در نگارخانه سوره حوزه هنری البرز برگزار کرد.

, تیتریک,

محمد مهرابی افزود: پایگاه اطلاع رسانی نذر اربعین با هدف تولید و تبلیغ محصولات فرهنگی، هنری و برگزاری مراسم های فرهنگی با موضوع اربعین راه اندازی شده است. این مجموعه نمایشگاهی شامل آثار عکاسی هنرمندان عکاس در سفر زیارتی کربلا معلی و مراسم پیاده‌ روی اربعین حسینی می‌ باشد که توسط این پایگاه ویژه ایام اربعین حسینی عرضه می‌ شود.

,

وی تصریح کرد: اربعین شوق رسیدن به حرم است، حرمی که به ما حریم می دهد؛ عکس ها به گونه ای ثبت شد تا برای کسانی که نتوانستند در این همایش جهانی شرکت کنند، حس نزدیکی به زائران اربعین را به ارمغان آورد.

,

معاون فرهنگی حوزه هنری ادامه داد: یکپارچگی مردم از هر جنس، قوم، زبان، نژاد و حتی فرق، مذاهب و ادیان گوناگون در اربعین حسینی در دنیا تک است و به عنوان میراث ماندگار باقی می ماند.

,

مهرابی با بیان اینکه مسیر پیاده روی اربعین سرشار از سوژه برای عکاسی است، گفت: این حرکت خودجوش و مردمی موجب تحقق مطالبات رهبری، زمینه‌ ساز و ضامن تمدن اسلامی است و عکاسان با ثبت این وقایع می توانند اربعین را به عنوان میراث را برای آیندگان حفظ کنند.

,

معاون فرهنگی حوزه با اشاره به این نمایشگاه در خاتمه خاطر نشان کرد: این نمایشگاه قطره ای از دریای بی کران شور حسینی در پیاده روی اربعین بود تا بازماندگان با دیدن این عکس ها هر چند اندک، دل را روانه حریم حسینی کنند اما آنان که قصد سفر به این سرزمین بهشتی دارند با گرفتن عکس های خلاقانه این واقعه را برای آیندگان ثبت کنند.

,

علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از روز شنبه 13 مهر ماه ساعت 9 الی 17 به آدرس: کرج، چهار راه نبوت، به سمت خیابان مطهری، کوچه میلاد، پلاک 82،‌ نگارخانه سوره حوزه هنری البرز مراجعه کنند.

,

در ادامه تصاویر مربوط به این نمایشگاه را مشاهده می کنید:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه