اخبار داغ

مسئول موکب قمربنی هاشم:

برپایی موکب قمربنی هاشم میناب در مسیر کربلا به نجف/خدمات رسانی تا 3 روز بعداز اربعین حسینی ادامه دارد

برپایی موکب قمربنی هاشم میناب در مسیر کربلا به نجف/خدمات رسانی تا 3 روز بعداز اربعین حسینی ادامه دارد
موکب قمربنی هاشم شهرستان میناب امسال نیز با خدمات متنوع پزشکی، فرهنگی، بهداشتی و خدمات دیگر میزبان زائرین اربعین حسینی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید مجتبی موسوی مسئول موکب قمربنی هاشم در گفت و گو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: موکب قمربنی هاشم میناب بمدت چهار سال پیاپی است که در کربلا برپا می‌شود و امسال نیز به لطف خداوند از دوشنبه 15 مهرماه تا 3 روز بعداز اربعین میزبان زائرین خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

موسوی به هدیه ها و نذورات مردمی اشاره کرد و گفت: مبلغ 117 میلیون تومان کمک های نقدی و 160 میلیون تومان کمک های غیر نقدی جمع آوری شده است.

,

وی ساخت سرویس بهداشتی،حمام،آشپز خانه، آرایشگاه. کفاشی و تعمیرات موبایل از برنامه های این موکب اعلام کرد و افزود: 10 چشمه حمام، 24 چشمه سرویس بهداشتی، آشپز خانه مجهز و همینطور پیرایشگاه و تعمیرات موبایل هم جزء خدمات رسانی های موکب قمربنی هاشم است.

,

مسئول اجرایی موکب قمربنی هاشم تصریح کرد: اکیپ پیشرو 10 روز جلو تربرای برپایی موکب وارد خاک عراق شده که علاوه براین 38 خادم برادر و 36 خادم خواهر خدمات رسانی را انجام می‌دهند.

,

موسوی از اعلام آمادگی 40 نفر تیم پزشکی شهرستان میناب گفت: امسال کمیته پزشکی که برای خدمات رسانی به زائرین فرستاده شده اند 40 نفر از پرستاران و پزشکان هستند.

,

وی به برنامه های فرهنگی موکب قمربنی هاشم اشاره کرد و گفت: 10 طلبه برادر و 3 طلبه خواهر از حوزه علمیه میناب برای بیان مسائل شرعی و سوالات زائرین و همینطور برپایی نماز جماعت و دعوت از سخنرانان برجسته کشوری و استانی از دیگر خدماتی است که امسال در موکب قمربنی هاشم تدبیر دیده شده است.

,

موسوی با تشریح آخرین وضعیت برپایی موکب در مسیر نجف به کربلا خاطر نشان کرد: موکب در مسیر نجف به کربلا کنار مستشفی الکفیل عمود 1381 قراردارد و خدمات رسانی های موکب تا سه روز بعد از اربعین ادامه دارد.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه