اخبار داغ

نشست ستاد اقتصاد مقاومتی کنگان برگزار شد + تصویر

نشست ستاد اقتصاد مقاومتی کنگان برگزار شد + تصویر
نشست ستاد اقتصاد مقاومتی در شهرستان کنگان در سالن جلسات این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل سپاس، علی پاکنژاد در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید اظهار داشت: ادارات دست کسانی که قصد ایجاد اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی دارند را بگیرند و با آنها همکاری کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس،, سپاس،,

وی گفت: در بحث کشاورزی باتوجه به کم آبی موجود در کشور و شهرستان باید به سمت توسعه گلخانه ها برویم تا در آینده با مشکل مواجه نشویم. جهادکشاورزی با حمایت از سرمایه گذاران و آموزش کشاورزان و ترغیب آنها به این کار آن را توسعه کنیم.

,

پاکنژاد بیان کرد: انرژی‌های تجدید پذیر در شهرستان باید تقویت شود و شوراها و دهیاری ها در جذب سرمایه گذار و همچنین آموزش و ترغیب مردم به این کار تلاش کنند.

,

فرماندارکنگان گفت: شوراها و دهیاری ها می‌توانند در توسعه گلخانه‌ها و پنل‌های خورشیدی نقش موثری داشته باشند.

,

وی تاکید کرد: از مدیران دستگاه های اجرایی درخواست دارم موانعی که سر راه سرمایه گذار هستند را رفع کنند تا تولید و اشتغال داشته باشیم.

,

فرماندار کنگان افزود: برای ایجاد اشتغال و تولید باید موانع سر راه سرمایه گذاران را رفع کنیم و در جذب سرمایه گذاران به شهرستان تلاش کنیم.

,

وی ادامه داد: نهادهای حمایتی در راستای ایجاد اشتغال تلاش کنند و فرصت‌های ایجاد شده را به اطلاع مردم برسانند.

,

پاکنژاد با اشاره به اینکه کنگان یک شهرستان صنعتی است گفت: بومگردی و اقامتگاه های تفریحی باید در شهرستان تقویت شود و این اقامتگاه ها باید ترکیبی از آداب و رسوم شهرستان و صنعت باشد و در توسعه آن تلاش کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه