اخبار داغ

رئیس هیئت ووشو استان زنجان:

حضور 2 ووشوکار زنجانی در مسابقات جهانی شانگهای/ محمدسیفی برای کسب پنجمین طلای جهانی به چین رفته است

حضور 2 ووشوکار زنجانی در مسابقات جهانی شانگهای/ محمدسیفی برای کسب پنجمین طلای جهانی به چین رفته است
رئیس هیئت ووشو استان زنجان از حضور دو ووشوکار زنجانی در مسابقات جهانی شانگهای‏ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رامین موحدنیا در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مسابقات جهانی شانگهای چین اظهار کرد: دو ووشوکار زنجانی در این مسابقات حضور دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه مسابقات جهانی هر دو سال یک بار برگزار می‌شود، ابراز کرد: محسن محمدسیفی کسب چهار مدال طلای جهانی را در کارنامه خود داشته و امسال برای کسب پنجمین طلا و ثبت یک رکورد دیگر دروخیز کرده است.

,

رئیس هئیت ووشوی استان زنجان با اشاره به اینکه سیفی دوره سختی را بعد از عمل جراحی پشت سر گذاشته است، خاطرنشان کرد: سیفی تمرینات سختی را بعد از دوره نقاهت پشت سرگذاشته و با آمادگی خوبی در این مسابقات حاضر شده است. اگر یفی طلای جهانی را در این مسابقات کسب کند به رکورد دست نیافتنی می‌رسد.

,

وی با بیان اینکه به کسب پنجمین طلای محمدسیفی امیدوار هستیم، گفت: سیدمحمد حسینی دیگر ووشوکار زنجانی نیز در بخش تالو این مسابقات حضور دارد.

,

موحدنیا ادامه داد: حسینی از رده جوانان به تیم بزرگسالان آمده و سال گذشته دو مدال طلا و نقره جوانان جهان را کسب کرده است.

,

وی بیان کرد: فدراسیون ووشو سرمایه گذاری خوبی روی سیدمحمد حسینی داشته و برای بازیهای آسیایی روی وی حساب ویژه ای باز کرده است.

,

به گزارش موج رسا؛ مسابقات ووشو قهرمانی جهان از روز 27 مهرماه در چین آغاز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه