بیش از چند ماه پیش مسئولان شهرستان رشتخوار پس از تجهیز مکان استقرار قول راه اندازی اداره اسناد و املاک این شهرستان را در جهت رفع مشکلات مردم داده بودند.


سکوت مسئولان و قول هایی عمل نشده مردم را گلایه مند کرده است
 

رضا احمدی از ساکنین روستاهای شهرستان رشتخوار در رابطه به راه اندازی مرکز ثبت اسناد و املاک این شهرستان گفت: مردم برای رفع مشکلات اسناد و املاک خود ناچار به رفت آمد به شهرستان های مجاور هستند، سکوت مسئولان و قول هایی عمل نشده مردم را گلایه مند کرده است.




مراجعات متععد برای حل شدن مشکلات ثبت اسناد و املاک

داشگر با درخواست از توجه و رسیدگی مسئولان در رابطه با مشکلات مردم در این حوزه گفت: برخی اوقات با توجه به مراجعات متعدد به شهرستان تربت حیدریه با بازه زمانی آخر وقت اداری یا حل نشدن درخواست ها به ناچار چندین مرتبه باید مسیر جاده ای این شهرستان تا تربت حیدریه را برای  درخواست های ثبت اسناد و املاک پیمود.


اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان رشتخوار تنها یک تابلو را در سردرب این اداره یدک می کشد

علی مختاری از دیگر ساکنین این شهرستان با تاکید بر اینکه مردم در انتظار عملی شدن وعده های مسئولان هستند، گفت: با وجود قول ها و وعده های داده شده اما همچنان اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان رشتخوار تنها یک تابلو را در سر درب این اداره یدک می کشد.


کهولت سن پدر و سختی رفت آمد جهت حل مشکلات ثبت اسناد و املاک

مهدی نجفی دیگر ساکن این شهرستان با توجه به کهولت سن پدر و سختی رفت آمد جهت حل مشکلات ثبت اسناد و املاک خانوادگی خود گفت: به ناچار با توجه به کهولت سن پدر و مشکلات پیش آمده در رابطه با ثبت اسناد و املاک و سوالات مربوط به این حوزه باید به شهرستان تربت حیدریه مراجعه کنیم که این موضوع علاوه بر صرف زمان و از کارافتادگی باعث صرف هزینه برای افراد سالمند در شهرستان رشتخوار می شود.


تمام امکانات مورد نیاز راه اندازی نمایندگی ثبت اسناد و املاک رشتخوار فراهم است

حسین آبار، عضو شورای شهر رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار ما در رابطه با  با راه اندازی نمایندگی ثبت اسناد و املاک شهرستان رشتخوار گفت: تمام امکانات مورد نیاز راه اندازی نمایندگی ثبت اسناد و املاک شهرستان رشتخوار فراهم شده و تنها در انتظار پیگیری جدی تر از سوی مسئولان شهرستان است.
 

وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات در نمایندگی ثبت اسناد و املاک رشتخوار خواسته به حق مردم شریف شهرستان رشتخوار است، گفت: امیدورایم به زودی شاهد راه اندازی و ارائه خدمات به مردم در این نهاد از شهرستان باشیم.

پیش از این حسین احمدپور، رئیس شورای اسلامی شهر رشتخوار نیز در تیرماه امسال به خبرنگار ما گفته بود که اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان رشتخوار تنها در انتظار امضای یک تفاهم نامه است.
 

انتهای پیام/