اخبار داغ

دانا گزارش می‌دهد؛

جنگ استیضاح ها میان کنگره و کاخ سفید بالا گرفت/ «جنگلی» به نام صحنه سیاسی آمریکا!

جنگ استیضاح ها میان کنگره و کاخ سفید بالا گرفت/ «جنگلی» به نام صحنه سیاسی آمریکا!
دموکرات های امریکایی در صدد استیضاح ترامپ هستند و رئیس جمهور امریکا نیز با حمله به آنها فضای سیاسی داخلی این کشور را به شدت متشنج و شبیه به یک جنگل واقعی کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فضای سیاسی امروز آمریکا بسیار آشفته و حاکی از جنگ شدید قدرت میان طرفین است. ازیک طرف کنگره علیه کاخ سفید و شخص ترامپ در حال کار است و همواره از استیضاح رئیس جمهور آمریکا در محافل خبری این کشور صحبت می شود و از  سوی دیگر ترامپ هم سعی کرده در مقابل کنگره بی کار ننشیند و او هم از استیضاح نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا سخن گفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نزدیک شدن آمریکا به زمان کارزار انتخابات ریاست جمهوری این کشور هم جنگ های سیاسی را تشدید کرده است. دموکرات ها برای اینکه بازی باخته قبل را جبران کنند دست به کار شده اند و به افشاگری افتضاحات ترامپ در آستانه انتخابات می پردازند. هر روز یکی از کارهای عجیب ترامپ رونمایی می شود. رئیس جمهوری که کلکسیونی از اعمال نا به جا از رابطه با بازیگران فیلم های پورن تا ارتباطات مشکوک سیاسی با کشورهای دیگر دارد حالا بیش از گذشته در مظان اتهام است.  

,
اخیرا ماجرای گفتگوی تلفنی رئیس جمهور اوکراین و ترامپ افشا شد. موضوعی که درآمریکا به عنوان «اوکراین گیت» معروف شده است. رسانه‌های آمریکا از گفت‌وگوی تلفنی ترامپ با رئیس جمهور اوکراین پرده برداشته‌اند. ترامپ وعده ۲۵۰ میلیون دلار به زلنسکی داده، به شرطی که او برای تسریع در رسیدگی به "فساد مالی" هانتر بایدن تلاش کند. هانتر پسر «جو بایدن» نامزد اصلی دموکرات‌ها در انتخابات آینده ریاست جمهوری آمریکاست.
,
 
,
جنگ قدرت سیاستمداران آمریکایی با اتهام زنی به یکدیگر 
, جنگ قدرت سیاستمداران آمریکایی با اتهام زنی به یکدیگر , جنگ قدرت سیاستمداران آمریکایی با اتهام زنی به یکدیگر , ,
 
,
به نظر می رسد ترامپ سعی کرده حملات دموکرات ها درباره خود را با یک تهاجم نفرت پراکنانه پاسخ دهد. پس از اینکه ماجرای گفتگوی تلفنی ترامپ با رئیس جمهور اوکراین مشخص شد، ترامپ در حرکتی منفعلانه نماینده ای که این موضوع را افشا کرده بود جاسوس خواند. همین سخنان ترامپ هم باز باعث واکنش انتقادی و اعتراضی به وی شد.
,
 
,
در واکنش به این سخنان ترامپ، «کالین پاول»، وزیر خارجه دولت بوش با اعتراض به سخنان ترامپ گفت: «فرد افشاگر یک میهن پرست است نه یک جاسوس!»
,
 
,
وی ضمن انتقاد از سیاست های ترامپ، تاکید کرد: «اکنون مجلس نمایندگان در حال انجام تحقیقات مقدماتی است. این موضوع در حال طی کردن روند قانونی خود است اما متاسفانه چیزهایی که از کاخ سفید مشاهده می کنیم و به گوش می رسد، مسائلی است که تحمل آن سخت است. آنها در کاخ سفید نشسته اند و دائم با متهم کردن دیگران، افراد را خائن و جاسوس معرفی می کنند. »
, وی ضمن انتقاد از سیاست های ترامپ، تاکید کرد: «اکنون مجلس نمایندگان در حال انجام تحقیقات مقدماتی است. این موضوع در حال طی کردن روند قانونی خود است اما متاسفانه چیزهایی که از کاخ سفید مشاهده می کنیم و به گوش می رسد، مسائلی است که تحمل آن سخت است. آنها در کاخ سفید نشسته اند و دائم با متهم کردن دیگران، افراد را خائن و جاسوس معرفی می کنند. », وی ضمن انتقاد از سیاست های ترامپ، تاکید کرد: «اکنون مجلس نمایندگان در حال انجام تحقیقات مقدماتی است. این موضوع در حال طی کردن روند قانونی خود است اما متاسفانه چیزهایی که از کاخ سفید مشاهده می کنیم و به گوش می رسد، مسائلی است که تحمل آن سخت است. آنها در کاخ سفید نشسته اند و دائم با متهم کردن دیگران، افراد را خائن و جاسوس معرفی می کنند. »,
 
,
حالا ماجرای استیضاح ترامپ بیشتر از گذشته مطرح شده است. هر چند که کارشناسان سیاسی مطرح می کنند که این موارد قطعا باعث نمی شود که ترامپ استیضاح و برکنار شود اما می تواند در افکارعمومی تاثیر منفی علیه وی بگذارد. از این رو ماجرای استیضاح ترامپ در دستور کار دموکرات ها قرار گرفته است.
,
 
,
, ,
 
,
حالا «دونالد ترامپ» علیه نانسی پلوسی توئیت زده است. توییت رئیس جمهور آمریکا بدین شرح است: « نانسی پلوسی از همه دروغ های آدام شیف حیله گر (رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان) و تخلف های گسترده ای که در مورد کنگره و مردم آمریکا به شکل سخنرانی های متقلبانه یک حقه باز بی مروت و نشست های غیرقانونی با یک "افشاگر" متعصب (حزبی) و وکیل صورت گرفته، مطلع است.»
,
 
,
جنگلی به نام سیاست داخلی آمریکا 
, جنگلی به نام سیاست داخلی آمریکا , جنگلی به نام سیاست داخلی آمریکا , ,
 
,
حالا دایره کسانی که ترامپ آنان را خیانتکار به آمریکا نامیده است گسترده می شود. اما آیا ترامپ قرار است با این روش با مخالفانش مقابله کند. قطعا با توجه به پاسخی که پاول به وی داده است این ترفند پاسخگو نیست. 
,
 
,
پیام‌های توییتری خشم آگین ترامپ نشان می دهد که وی گرفتار جنگ روانی دموکراتها شده است. توئیت های تند ترامپ خود نشان دهنده نگرانی بسیار وی است اما پایگاه آکسیوس فاش کرد، ترامپ به دوستان و متحدانش گفته است درباره «لکه ننگی» که استیضاح بر میراث ریاست جمهوری او خواهد گذاشت، نگرانی دارد.
, پیام‌های توییتری خشم آگین ترامپ نشان می دهد که وی گرفتار جنگ روانی دموکراتها شده است. توئیت های تند ترامپ خود نشان دهنده نگرانی بسیار وی است اما پایگاه آکسیوس فاش کرد، ترامپ به دوستان و متحدانش گفته است درباره «لکه ننگی» که استیضاح بر میراث ریاست جمهوری او خواهد گذاشت، نگرانی دارد., پیام‌های توییتری خشم آگین ترامپ نشان می دهد که وی گرفتار جنگ روانی دموکراتها شده است. توئیت های تند ترامپ خود نشان دهنده نگرانی بسیار وی است اما پایگاه آکسیوس فاش کرد، ترامپ به دوستان و متحدانش گفته است درباره «لکه ننگی» که استیضاح بر میراث ریاست جمهوری او خواهد گذاشت، نگرانی دارد.,
 
,
یک منبع مطلع از گفت‌و‌گوی ترامپ با هم‌‎حزبی‌های جمهوری‌خواهش گفت، ترامپ در این گفت‌و‌گو گفته است: داشتن استیضاح در سابقه کاری‌تان، چیز بدی است.
,
 
,
حالا حتی هم حزبی های ترامپ هم به او می تازند. یکی از هم‌حزبی‌های رقیب دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا، او را "یک خائن" خواند و اعلام کرد اگر هنوز در کنگره حضور داشت، رای به استیضاح ترامپ می‌داد.
,
 
,
با این حال می توان به راستی سیاست داخلی این روزهای آمریکا را یک جنگل واقعی توصیف کرد. هر فردی برای تنازع بقا در صحنه سیاسی آمریکا به دیگری می تازد و بدترین اتهامات را به یکدیگر وارد می کنند. آنچه مشخص است سیاست های عریان و تند ترامپ در سطح جهان باعث بهم ریختی و نوعی آنارشیست عمیق سیاسی در دنیا شده است. حالا این هرج و مرج سیاست داخلی این کشور را در بر گرفته است و هر روز شاهد تاختن بیشتر ترامپ و سیاستمداران آمریکایی به هم هستیم. 
,
 
,
انتهای پیام/ 
,
  
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه