اخبار داغ

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرخس خبر داد:

دستگیری شکارچی آهو در سرخس

دستگیری شکارچی آهو در سرخس
رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرخس از دستگیری شکارچی متخلف یک راس آهو در این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی غلام زاده سراب در گفتگو با صبح توس؛ اظهار کرد: با توجه به گزارشات واصله از همیاران محیط زیست و تماس فرمانده یگان حفاظت استان مبنی بر شکار غیرمجاز آهو در دشت خانگیران، بررسی‌های اولیه با همکاری اطلاعات هنگ مرزی سرخس انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرخس افزود: با ظن قوی مبنی بر وجود لاشه وحوش در منزل متخلف، با اخذ نیابت قضایی منزل وی ساکن روستای ابراهیم آباد سرخس توسط ماموران هنگ مرزی و همکاری ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان بازرسی شد.

,

وی تصریح کرد: در بازرسی از منزل متخلف با رعایت موازین شرعی، اجزای متعلق به یک راس آهو (گونه حمایت و حفاظت شده) از قبیل گوشت، جگر و کله آهو کشف شد. 

,

غلام زاده سراب بیان کرد: متخلف ضمن معرفی به مراجع قضایی به استناد بند الف قانون شکار و صید به مجازات حبس از سه ماه تا سه سال و یا جزای نقدی از سی میلیون ریال تا پنجاه میلیون ریال محکوم می‌شود.

,

رئیس اداره حفاظت محیط زیست سرخس در پایان ضمن تقدیر از هنگ مرزی و کارکنان پاسگاه مرزی سرخس و یازتپه در همراهی ماموران محیط زیست گفت: متخلف علاوه بر مجازات مقرر در قانون برای شکار غیرمجاز یک راس آهو، باید مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال بابت ضرر و زیان به سازمان پرداخت کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه