اخبار داغ

در جلسه شورای اسلامی شهر قم مطرح شد؛

خدمت‌رسانی شهرداری قم در پیاده‌روی اربعین قانونمند می‌شود

خدمت‌رسانی شهرداری قم در پیاده‌روی اربعین قانونمند می‌شود
اعضای شورای اسلامی شهر قم با اشاره به‌ضرورت حمایت از پیاده‌روی اربعین بر قانونمند شدن حمایت‌های شهرداری قم از این پیاده‌روی تأکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  قم فردا، یکصد و چهاردهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم عصر امروز در سالن جلسات شهید باکری شورای اسلامی شهر قم برگزار شد.

در این جلسه روح‌الله امراللهی رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر قم با اشاره به بررسی لایحه مجوز اصلاح آیین‌نامه رتبه‌بندی تشخیص صلاحیت شرکت‌های حمل‌ونقل درون‌شهری در این کمیسیون اظهار داشت: بر اساس آیین‌نامه هر دو سال یک‌بار باید این صلاحیت‌ها موردبررسی قرار گیرند و این کار در کمیسیون اجرایی شد.

وی ادامه داد: پیشنهادهایی که آمده است در طی دو جلسه موردبررسی قرار گرفت که درنهایت به جمع‌بندی نهایی رسیده شد.

این لایحه به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قم رسید.

مجید اخوان رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه در ادامه‌ای این جلسه لایحه اخذ مجوز تفریق بودجه سال 97 سازمان میادین میوه و تره‌بار با میزان وصولی قطعی 22 میلیارد و 236 میلیون تومان و هزینه قطعی 24 میلیارد و 489 میلیارد تومان را قرائت کرد که به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

لایحه اخذ مجوز هزینه کرد 300 میلیون تومان در مراسم اربعین حسینی لایحه‌ای دیگری بود که توسط اخوان قرائت شد.

این لایحه با توجه به مشخص شدن ردیف‌های هزینه کرد موردبحث قرار گرفت.

بعد از کش‌وقوس‌های فراوان و تبادل نظرات، اعضای شورای شهر قم با این لایحه موافقت کردند و مقرر شد که بر اساس فهرست مندرج شده هزینه شود.

سقائیان نژاد شهردار قم نیز در این جلسه بابیان این‌که هدف شهرداری حمایت از این حرکت معنوی است، اظهار داشت: وزارت کشور برای حمایت از این پیاده‌روی تأکیدات فراوانی دارد اما درزمینهٔ مالی هیچ کمکی به شهرداری نمی‌کند.

وی ادامه داد: با توجه به عدم‌حمایت وزارت کشور شهرداری قم وظیفه خود می‌داند خدماتی را به زائران ارائه کند و در این زمینه در حد توان همکاری‌های لازم را خواهد داشت.

در ادامه جلسه امروز لایحه اخذ مجوز قرارداد با موضوع مشارکت در احداث مجتمع تجاری مسکونی در بلوار پیامبر اعظم لایحه مجوز واگذاری یک قطعه زمین ،لایحه اخذ مجوز ماده 9 طرح بازگشایی فاز 5 عمار یاسر و لایحه اخذ مجوز توافقنامه منعقده فی‌مابین شهرداری قم و آقای مجید مهدوی فر قرائت شد که مطابق روال همیشه این لوایح به تصویب رسید.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه