اخبار داغ

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران عنوان کرد:

ارسال اقلام غذایی موکب اوقاف مازندران به سامرا

ارسال اقلام غذایی موکب اوقاف مازندران به سامرا
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از ارسال اقلام غذایی موکب اوقاف مازندران به سامرا خبر داد و گفت: کامیون‌های حامل اقلام غذایی موکب اوقاف مازندران بارگیری و عازم کشور عراق شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از بلاغ، با آغاز راهپیمایی اربعین حسینی در کشور عراق، دلدادگان و دل‌سوختگان خاندان اهل‌بیت (علیهم السلام) و امام حسین (علیه السلام) در کشورمان آماده شرکت در این اجتماع بزرگ شیعیان جهان اسلام می‌شوند.
 
موکب داران از کشورهای مسلمان جهان این روزها خود را برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی آماده می‌کنند و در تکاپو برای ارسال اقلام غذایی به عراق هستند.



اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران که طی دو سال گذشته سابقه موکب داری در کشور عراق دارد امسال نیز برای سومین سال متوالی در حال آمادگی برای برپایی موکب در کشور عراق است.
 
حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی در حاشیه آماده‌سازی و ارسال اقلام موردنیاز موکب حضرت علی‌اصغر (علیه السلام) به سامرا گفت: این اداره کل برای سومین سال متوالی موکب حضرت علی‌اصغر (علیه السلام) را در کشور عراق برای پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی برپا می‌کند.



مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه اوقاف مازندران در سال ۹۶ موکب حضرت علی‌اصغر (علیه السلام) را در نعمانیه عراق و سال ۹۷ در سامرا برپا کرد، افزود: با توجه به تجربه سال گذشته و رضایتمندی مسئولان عتبات عالیات، این موکب امسال نیز در سامرا برپا خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: بیشتر موکب‌ها در مسیر نجف به کربلا برپا می‌شود و در دیگر شهرهای زیارتی عراق کمتر شاهد برپایی موکب هستیم و به خاطر همین مسئله موکب حضرت علی‌اصغر (علیه السلام) در شهر سامرا برپا خواهد شد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران بیان کرد: حدود ۳۰ نفر از کارکنان اوقاف مازندران و خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان در موکب حضرت علی‌اصغر (علیه السلام) در شهر سامرا به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.
 
حجت‌الاسلام حیدری از ارسال اقلام غذایی موکب اوقاف مازندران به سامرا خبر داد و گفت: کامیون‌های حامل اقلام غذایی موکب اوقاف مازندران روز گذشته بارگیری و عازم کشور عراق شده است.



انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه