اخبار داغ

صدها حساب کاربری ضد ایرانی و ضد قطری از فیسبوک و توئیتر حذف شد

صدها حساب کاربری ضد ایرانی و ضد قطری از فیسبوک و توئیتر حذف شد
فیسبوک و توئیتر صدها حساب کاربری را که به فعالیت‌های تبلیغاتی علیه ایران و قطر می پرداختند از این شبکه اجتماعی حذف کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پایگاه خبری  «BuzzFeed» طی تحقیقی شبکه‌ای از سایت‌ها و حساب‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک، توئیتر، یوتیوب و دیگر شبکه‌های اجتماعی علیه ایران و قطر فعالیت می‌کردند را فاش کرد. به نظر می‌سد این حساب‌ها که در حال حاضر تعلیق شده‌اند در مکانی از غرب آسیا یا آفریقا هدایت می‌شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

در ماه آگوست، فیسبوک از حذف 350 صفحه و حساب در این شبکه اجتماعی خبر داده بود و در تازه‌ترین اقدام خود نیز 200 حساب کاربری دیگر را که در فعالیت‌های تبلیغاتی علیه ایران و قطر فعال بوده‌اند را تعلیق کرده است.

,

در مجموع، فیسبوک فعالیت 211 حساب کاربری، 107 صفحه، 43 گروه و 87 حساب کاربری در اینستاگرام را متوقف کرده است.

,

بر اساس این گزارش، فعالیت 62 حساب توئیتری و 12 حساب یوتیوب نیز متوقف شده است. این حساب‌های کاربری در امارات متحده عربی، مصر و نیجریه بوده‌اند.

,

شبکه حساب‌های کاربری وابسته به امارات و نیجریه نزدیک به 150 هزار دلار برای ارتقای صفحات خود در فیسبوک هزینه کرده و نزدیک به 1.4 میلیون دنبال کننده را در این صفحات جذب کرده بود. حساب‌های اینستاگرام نیز دنبال کننده‌ای حدود 70 هزار نفری داشته است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه