اخبار داغ

مسئول موکب شهید بروجردی:

موکب شهید بروجردی میزبان زائران اربعین/ آمادگی پذیرایی از ۱۵۰ هزار زائر

موکب شهید بروجردی میزبان زائران اربعین/ آمادگی پذیرایی از ۱۵۰ هزار زائر
مسئول موکب شهید بروجردی گفت: موکب شهید بروجردی آمادگی پذیرایی از ۱۵۰ هزار زائر اربعین حسینی را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین نصرالهی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: از مدتها قبل اقدامات لازم برای برپایی موکب شهید بروجردی انجام شده و موکب از شب گذشته با طبح غذا از زائران اربعین پذیرایی می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با بیان اینکه هر روز از زائران در سه وعده صبحانه، نهار و شام پذیرایی می‌شود، افزود: پیش بینی می شود امسال از ۱۵۰ هزار زائر اربعین حسینی در موکب شهید بروجردی پذیرایی شود.

,

مسئول موکب شهید بروجردی تصریح کرد: سال گذشته در این موکب از ۱۱۰ هزار زائر پذیرایی شد اما امسال با توجه به استقبال عاشقان ایام اربعین تعداد زائران افزایش یافته و شرایط لازم را برای پذیرایی و اسکان بیشتر زائران مهیا کرده‌ایم.

,

وی از مهیا شدن پنج مکان برای اسکان زائران خبر داد و گفت: پنج مکان با ظرفیت بیش از هزار نفر برای اسکان زائران در نظر گرفته شده که طی پنج روز گذشته بیش از ۸۰۰ نفر از زائران در این مکانها اسکان داده شده‌اند.

,

نصرالهی با اشاره به ارائه خدمات در موکب بیان کرد: در موکب علاوه بر پذیرایی از زائران، ایستگاه سلامت، آتش نشانی و سایر دستگاه های خدمات‌رسان حضور دارند تا در صورت نیاز زائران بتوانند از خدمات آنها استفاده کنند.

,

وی عنوان کرد: شهروندان و خیرینی که قصد کمک به موکب شهید بروجردی را دارند می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به موکب تحویل دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه