اخبار داغ

عضو شورای شهر بروجرد:

تکمیل پروژه‌های عمرانی در دستور کار شهرداری بروجرد قرار گیرد

تکمیل پروژه‌های عمرانی در دستور کار شهرداری بروجرد قرار گیرد
عضو شورای شهر بروجرد گفت: تکمیل پروژه‌های عمرانی، توسعه فضای سبز و احداث شهربازی در دستورکارشهرداری قرار گیرد چرا که با این اقدامات می‌توان در جهت توسعه شهر گام برداشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اشرف چگنی در گفت‌وگو با سفیرافلاک اظهار داشت: تا حدودی انضباط مالی در شهرداری بروجرد برقرار شده اما ضروری است تا این برنامه به خوبی اجرا و انضباط مالی به صورت کامل در این نهاد برقرار شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به اینکه درآمد شهرداری هر ماه بیش از هفت میلیارد تومان است افزود: در حال حاضر درآمد شهرداری خوب است و می طلبد که شهرداری از این میزان هزینه حداقل هر ماه دو میلیارد تومان را برای کارهای عمرانی در سطح شهر هزینه کند.

,

عضو شورای شهر بروجرد تصریح کرد: البته حدود نیمی از این درآمد صرف حقوق کارگران می شود ولی ضروری است تا بعد از پرداخت حقوق کارگران، اقدامات عمرانی و یا توسعه فضای سبز و احداث شهربازی صورت گیرد و با این اقدامات بتوان در جهت توسعه شهر گام برداشت.

,

وی خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز یکی از اساسی ترین اقدامات در هر شهر است و اگر توسعه این فضا در اولویت آخر قرار گیرد قطعا پیشرفت شهر رضایت بخش نخواهد بود و با توجه به جمعیت شهرستان بروجرد توسعه فضای سبز در اولویت قرار دارد.

,

چگنی بیان کرد: شهرداری می تواند از درآمد هر ماه، حتی زمین و املاکی خریداری کند تا در صورت نیاز از آن استفاده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه