اخبار داغ

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان:

25 هزار نفر از مردم زنجان آسیب‌پذیر هستند

25 هزار نفر از مردم زنجان آسیب‌پذیر هستند
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان گفت:در حال حاضر و بر اساس آمارهای موجود،25 هزار نفر از مردم استان زنجان جزو اقشار آسیب پذیر محسوب می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسیح الله سلطانی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: 25 هزار نفر از جمعیت استان زنجان جزو اقشار آسیب‌پذیر که معادل 28 درصد جمعیت استان است، محسوب می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی ادامه داد: این افراد شامل مددجویان بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، افراد تحت پوشش کمیته امداد، سالمندان، معلولان، حاشیه نشینان و آسیب دیدگان اجتماعی هستند.

,

*38 درصد جمعیت استان سالمند هستند

, *38 درصد جمعیت استان سالمند هستند, *38 درصد جمعیت استان سالمند هستند,

این مسئول با بیان اینکه 38 درصد جمعیت استان سالمند هستند،افزود: دفتر امور اجتماعی در برنامه ریزی استانی این اقشار آسیب پذیر را مد نظر قرار می دهد.

,

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به سرانه 75 دقیقه ای مطالعه در کشور، بیان داشت: این آمار در استان زنجان 93 دقیقه است.

,

سلطانی میزان عضویت افراد در کتابخانه ها را بر اساس آمار در کشور  4.5 درصد عنوان کرد و گفت: این نرخ در استان زنجان 8.5 درصد است که دو برابر نرخ کشوری محسوب می شود.

,

وی گفت: در زمینه آسیب های اجتماعی بر اساس اعلام وزارت کشور، استان زنجان رتبه 30 ای را کشور دارد.

,

*زنجان سومین استان شاد کشور

, *زنجان سومین استان شاد کشور, *زنجان سومین استان شاد کشور,

این مسئول با اشاره به اجرای دو طرح افکار سنجی در زمینه نشاط اجتماعی و شادکامی در استان زنجان، بیان داشت: زنجان در سال 96 رتبه سوم را کسب کرده است.

,

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان با اشاره به فعالیت 2 هزار و 4 تشکل مدنی در استان زنجان، بیان داشت: و 250 کانون سلامت محله،29 موسسه قرآنی و 169تشکل صنفی و سیاسی  در زنجان فعالیت می کنند.

,

سلطانی خاطرنشان کرد: 2 هزارو 500 تشکل در حوزه های اجتماعی در استان زنجان فعالیت می کنند.

,

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام سازمان امور اجتماعی 20 هزار تشکل مردم نهاد در کشور فعالیت می کنند، افزود: به ازای هر 4 هزار نفر در کشور یک تشکل  فعال است.

,

این مسئول ادامه داد: این شاخص در استان زنجان به ازای هر 2 هزار و 700 نفر یک تشکل مدنی است که در مجموع در استان زنجان 380 تشکل نزدیک دو برابر کشور فعالیت می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه