اخبار داغ

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

حذف سردارانِ مردمی از اینستاگرام، عقده‌گشایی دشمن علیه سپاه است/ جهادگران رافع خلاء جبهه مقاومت در برابر استکبار هستند/ دولت به جای نگاهِ موازی‌کاری به بسیج، به ظرفیت آن بها دهد

حذف سردارانِ مردمی از اینستاگرام، عقده‌گشایی دشمن علیه سپاه است/ جهادگران رافع خلاء جبهه مقاومت در برابر استکبار هستند/ دولت به جای نگاهِ موازی‌کاری به بسیج، به ظرفیت آن بها دهد
سردار محمد حسین سپهر گفت: امروز دشمن در حالی ما را به خشونت طلبی و نظامی گری متهم می کند که از منظر مقام معظم رهبری سپاه و بسیج ارکان انقلاب و هستند و کاملا مردم پایه در فعالیت ها حضور دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با تیتریک، گفت: امروز بسیج با توجه به گستردگی و نقشی که در سازندگی دارد در 22 قشر نسبت به سازماندهی متخصصین مختلف برای عرصه خدمت گذاری، سازندگی و محرومیت زدایی در کشور به دولت کمک می کنند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

سردار محمد حسین سپهر افزود: بسیج با روحیه انقلابی و جهادی و کار و تلاش بدون منت با حضور متخصصین در کمک به حل مشکلات و برطرف کردن موانع در سطح کشور در حال تلاش است و با پشتیبانی فضای مجازی بسیج و رسانه قادریم ضمن تبلیغ فعالیت های انجام شده، امید و نشاط را در بین مردم افزایش دهیم.

,
وی با اشاره به اینکه بسیج عرصه خدمت رسانی افرادی است که روحیه جهادی داشته و تمایل به کار انقلابی دارند، اظهار داشت: انتظار داریم مسئولین عرصه های خدمت رسانی را برای گروه های جهادی سازمان بسیج فراهم کنند. 
,
 
,
 
,
حذف سردارانِ مردمی از اینستاگرام، عقده گشایی دشمن علیه سپاه است
, حذف سردارانِ مردمی از اینستاگرام، عقده گشایی دشمن علیه سپاه است ,
 
,
سردار سپهر در واکنش به اقدام اینستاگرام در راستای حذف پست های سپاه در این شبکه اجتماعی و حذف حضور رئیس سازمان مستضعفین بدون محافظ در بین مردم به بهانه خشونت طلبی، تصریح کرد: فرماندهان سپاه و بسیج از ابتدای تشکیل این دو نهاد با روحیه ای مردمی، حضور در بین مردم بدون تشریفات زندگی کرده و همواره به عموم خدمت کرده اند. 
,
 
,
وی ادامه داد: امروز دشمن در حالی ما را به خشونت طلبی و نظامی گری متهم می کند که از منظر مقام معظم رهبری سپاه و بسیج ارکان انقلاب و هستند و کاملا مردم پایه در فعالیت ها حضور دارند، بسیج حزب، مادر انقلاب و بزرگترین نهاد مردمی است که فرماندهان آن نیز از بطن مردم خواهند بود در نتیجه یقینا دشمن دست از شیطنت، یاوه گویی بدخواهی برنخواهد داشت. 
,
 
,
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما موظف به خدمت رسانی هستیم و مردمی بودن از افتخارات ما است در نتیجه امیدواریم دولت از سعی و تلاش ما حمایت کند و نخبگان فضای مجازی و رسانه ای در مقابل رفتارهای شیطنت آمیز دشمنان اقدامات متناسبی در ارائه چهره واقعی گروه های جهادی و خدمت گذاری بسیج انجام دهند.  
,
 
,
سردار سپهر درباره بی پاسخ گذاشتن نامه نگاری های سازمان بسیج برای استفاده از گروه های جهادی توسط دولت، افزود: ما توقع داریم رئیس جمهور، هیات دولت و مدیران دستگاه ها به ظرفیت های خوب بسیج توجه کرده و از نیروهای مردمی که در قالب 12 هزار گروه جهادی متخصص، مجرب و دانشگاهی صاحب تجربه فعالیت دارند برای آبادانی کشور استفاده کند. 
,
 
,
 
,
دولت به جای نگاهِ موازی کاری به بسیج، آن را پشتیبان نظام بداند
, دولت به جای نگاهِ موازی کاری به بسیج، آن را پشتیبان نظام بداند ,
 
,
وی با اشاره به اینکه اقدامات جهادی بسیج موازی کاری نبوده و در راستای تقویت دولت خواهد بود، اظهار داشت: امیدواریم بار دیگر ریاست جمهوری که درخواست مقاومت و ایستادگی در برابر بدخواهان و استکبار دارد از ظرفیت بسیج به عنوان  بزرگترین نهاد مردمی که قادر است این پیام آقای روحانی را محقق و عملیاتی کند استفاده کند.
,

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: علی رغم توصیه های مکرر مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت های بسیج توسط دستگاه ها امیدواریم ریاست جمهور بار دیگر به ظرفیت های بسیج توجه کنند و ما را یاور و بزرگترین پشتیبان نظام بدانند تا خلاء ها و کاستی ها در جبهه مقاومت و ایستادگی توسط جهادگران در برابر دشمنان پر شود.   
 
 
انتهای پیام/

,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه