اخبار داغ

امام جمعه رفسنجان:

امام جمعه جیرفت شخصیتی انقلابی و آگاه به زمان است/ هزینه‌های خیریه مولی الموحدین در کجا هزینه می‌شود؟!

امام جمعه جیرفت شخصیتی انقلابی و آگاه به زمان است/ هزینه‌های خیریه مولی الموحدین در کجا هزینه می‌شود؟!
امام جمعه رفسنجان گفت: حجت‌الاسلام سعادت‌فر، روحانی انقلابی و آگاه به زمان است و از هر جهت شایستگی‌هایی دارد و اگر افرادی دست به تخریب ایشان می‌زنند خود آنها گرفتاری‌ها و مشکلات زیادی دارند که اینگونه به ساحت یک روحانی که به دفاع از حقوق شهرستان پرداخته است، مطالبی را بیان می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور امام جمعه رفسنجان در گفتگو با راه آرمان گفت: وظیفه روحانیت را در طول تاریخ خط و خطوط سیاسی تعیین نمی‌کند که روحانی عالم به عمل و آگاه چه مطالبی را بیان کند و چه مطالبی را بیان نکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی با بیان اینکه مسلما یک روحانی و امام جمعه هر جا تشخیص دهد به وظیفه خود عمل خواهد کرد و ممکن است بیان کردن مطالب در تربیون نماز جمعه باشد و یا در منبر، ابراز کرد: ما ائمه جمعه کاری به مسائل احزاب نداریم که بخواهیم حزبی را تخریب کنیم؛ اما شاید برداشت ها این چنین باشد که این دسته برداشت ها کوته بینانه است.

,

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: حجت الاسلام و المسلمین سعادت‌فر امام جمعه جیرفت مطالبی را در خطبه های هفته گذشته نماز جمعه عنوان کردند که بیان این مطالب بر حسب تشخیص ایشان بوده است که بر اساس وظیفه خود به آن عمل کرده اند و این مسئله مربوط به حوزه کاری امام جمعه جیرفت بوده است.

,

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی پور افزود: حجت الاسلام و المسلمین سعادت فر، روحانی انقلابی و آگاه به زمان است و از هر جهت شایستگی هایی دارد و اگر افرادی دست به تخریب ایشان می زنند خود آنها گرفتاری ها و مشکلات زیادی دارند که این گونه به ساحت یک روحانی که به دفاع از حقوق شهرستان پرداخته است، مطالبی را بیان می کنند.

,

وی با تأکید بر اینکه شایسته است افرادی که کار انتخاباتی انجام می دهند خودشان را اصلاح کنند و به دنبال اصلاح امورات دیگران نباشند، تصریح کرد: این سؤال برای هر فردی ممکن است پیش آید که طی 30 سال گذشته اتفاقاتی که در سطح استان کرمان به واسطه موسسه خیریه مولی الموحدین، سهام طلایی و ...  چه شده است و هزینه آنها به کجا رفته است؟

,

امام جمعه رفسنجان اظهار کرد: اگر ما این مسائل را عنوان کنیم، می گویند که مسائل خطی و حزبی است؛ اما افراد حق دارند که سوال کنند که به چه دلیل این اتفاقات می افتد و سوء استفاده ها انجام می شود؟ آیا این پول ها در موسسه هزینه شده است؟

,

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی پور ضمن ابراز تأسف از اینکه دستگاه های نظارتی ما قوی نیستند، تصریح کرد: امیدواریم با پشتکاری که ریاست قوه قضائیه آیت الله رئیسی دارند، در این راستا نیز بازرسی ها صورت گیرد و مهار چنین افرادی کشیده شود.

,

وی با اشاره به واگذاری منطقه ویژه اقتصادی جازموریان گفت: چرا دولت باید چنین امتیاراتی به گروه، فرد و قشر خاصی بدهد و از بیت المال برای حزب و سلیقه خاصی هزینه کنند؛ من گمان می کنم بعضا آنها شارع مقدس هم شده اند.

,

امام جمعه رفسنجان اینگونه هزینه‌ها را مصداق پول کثیف دانست و عنوان کرد: اگر همین افراد از فیلتر شورای نگهبان عبور نکنند، فریادشان به عرش اعلا می‌رسد که چرا ما را رد صلاحیت کرده اید؛ چرا که آنها پول‌های کثیف را صرف انتخابات می‌کنند.

,

حجت الاسلام رمضانی پور ادامه داد: مجلس جایگاهی نیست که فرد با پول کثیف و حرام وارد شود و طبیعی است که مجلس شورای اسلامی چنین چیزی را بر نمی تابد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئله بیان شده توسط امام جمعه جیرفت، مطلبی به حق است و گر چه ممکن است حملاتی در این راستا نسبت به این امر صورت بگیرد اما ما به وظیفه خودمان عمل می‌کنیم؛ همچنین ما قصد و غرضی از بیان این مسائل به منظور تخریب یک گروه نداریم ولی خواهان تعیین و تکلیف این مسئله هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه