اخبار داغ

اذعان پرفسور روس به حلقه اتصال پیاده‌روی اربعین و ظهور

اذعان پرفسور روس به حلقه اتصال پیاده‌روی اربعین و ظهور
یک پرفسور مسیحی از کشور روسیه که با حضور در پیاده‌روی اربعین سال گذشته این راهپیمایی را حرکت آخرالزمانی نامید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر در گفت‌وگو با صاحب نیوز در خصوص اربعین حسینی، اظهار کرد: سابقه عزادارای اربعین از سال اول بعد از شهادت امام حسین(ع) آغاز شده و مورد توجه و تأکید هم بود؛ هیچ‌کدام از بزرگان و امامان ما مراسم عزاداری اربعین ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

امام‌جمعه موقت اصفهان گفت: توصیه‌ها و تأکیدهای متعددی برای حضور در مراسم اربعین وجود دارد که یکی از ائمه زیارت امام حسین(ع) در اربعین را یکی از نشانه‌های مؤمن اعلام کردند و دلیل آن‌ها ادامه نهضت امام حسین(ع) و مقابله با ظلم و بیدادگری دانستند.

,

وی افزود: حدود یک هزار و 400 سال از نهضت سیدالشهداء(ع) می‌گذرد، اما باشکوه ترین و باعظمت‌ترین مراسم جهان تا به امروز مراسم پیاده‌روی عظیم اربعین است که نه‌تنها شیعیان و مسلمانان، بلکه غیرمسلمانان هم در این مراسم جهانی حضور پیدا می‌کنند.

,

حجت‌الاسلام رهبر با توضیح اینکه تا به امروز در هیچ کشور و هیچ زمانی بیش از 20 میلیون انسان برای حضور در یک مکان خاصی حضور نداشتند، بیان کرد: این حرکت می‌تواند یکی از نشانه ظهور باشد، تجلی این حرکت اسلامی قیام علیه ظلم و بیدادگری و اجرای عدالت و آزادی انسان‌ها در قیام امام حسین(ع) و واقعه عاشورا است.

,

وی اضافه کرد: یک پرفسور مسیحی از کشور روسیه که با حضور در پیاده‌روی اربعین سال گذشته این راهپیمایی را حرکت آخرالزمانی نامید؛ این حرکت مسیری برای رسیدن به وحدت بین فرق اسلامی و حتی ادیان الهی است.

,

امام‌جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه در این حرکت دلیل حضور عشق است و همه می‌آیند، خاطرنشان کرد: این بی‌نظیر است این مراسم عظیم پیاده‌روی بدون دعوت‌نامه و به‌صورت خودجوش برگزار می‌شود.

,

وی ادامه داد: حضور میلیونی در راهپیمایی عظیم اربعین، پاسخ به ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین(ع) و حرکت آخرالزمانی برای ظهور حضرت مهدی(عج) است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه