اخبار داغ

وعده‌های بر زمین مانده مسئولین؛

بی نظارتی 4 ساله مسئولین به پروژه فاضلاب اردل

بی نظارتی 4 ساله مسئولین به پروژه فاضلاب اردل
با وجود گذشت 4 سال از کلنگ زنی پروژه فاضلاب شهر اردل، هنوز وعده مسئولین مبتنی بر تکمیل این پروژه عملی نشده است و همین امر باعث گلایه مندی مردم شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ پروژه فاضلاب شهر اردل که از مهمترین مطالبات مردم این شهر در دولت تدبیر به شمار می‌رفت 4 سال است که کلنگ پروژه‌اش به زمین زده شد و می توان گفت که پیشرفت 20 درصدی هم نداشته و چند ماه بعد نیمه کاره رها شد که مسئولین استانی و شهرستانی  مشکل  توقف این پروژه را نبود بودجه اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز, .,

البته این روز ها با توجه به اینکه در آستانه انتخابات مجلس هستیم  تکمیل پروژه فاضلاب شهر اردل یکی از مهمترین شعار های انتخاباتی نمایندگان شده است و به نظر می رسد که این تکمیل این پروژه  فقط یک وعده ی توخالی است.

مردم شهر اردل از بلاتکلیفی پروژه فاضلاب شهر اردل به شدت ناراضی هستند و خواستار رسیدگی به این مقوله از سوی مسئولان ذیربط هستند.

انتظار می رود با توجه به ضرورت تکمیل این پروژه در شهر اردل، مسولان ذیربط نسبت به این موضوع رسیدگی لازم را داشته باشند و با تخصیص اعتبار مناسب تکمیل و افتتاح آن را در دستور کار قرار دهند.
 

,
,
, .,
,
, .,
,
, ,


کورش اسدی  یکی از اهالی شهر اردل با بابیان اینکه پروژه فاضلاب  4 سالی که نیمه کاره رها شده و مسئولین هنوز هیچ گامی برای شروع مجدد این پروژه برنداشتند افزود : پروژ فاضلاب شهر اردل تاکنون دو بار توسط مسئولان کلنگ‌زنی شده اما پس از گذشت 4 سال پیشرفت فیزیکی آن کمتر از 20  درصد است، مردم تا چه زمانی باید منتظر اجرای این پروژه‌ها باشند.

اسدی افزود: اکثر پروژه های شهر و شهرستان اردل جزء شعار های انتخاباتی نمایندگان شده و برای تکمیل آنها فقط وعده های توخالی می دهند که انتظار  می رود مسئولین واقعا اگر وعده ای دادند به آن وعده هم عمل نمایند و فقط شعار ندهند.

 

,
,  4,
,
, .,
,
,

, ,

 

,

جهانبخش ظفریان رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اردل در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: توسعه شبکه فاضلاب از برنامه‌های اصلی آبفای  شهرستان اردل است.

ظفریان با بیان اینکه طول کل شبکه  فاضلاب در شهر اردل 34 کیلومتر می باشد افزود:تا کنون 5 کیلومتر  توسعه شبکه فاضلاب در شهر اردل انجام شد.

وی افزود:امسال نیز طبق قولی که مسئولین استانی دادند تا پایان سال 6 کیلومتر این شبکه اجرا خواهد شد .

با توجه به گفتمان رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اردل در خصوص روند کار پروژه فاضلاب شهر اردل این پروژه هم همانند گورمیزه به تارخ خواهد پیوست و عمر نوح می خواهد تا این پروژه هم تکمیل شود.

انتهای پیام/

, جهانبین نیوز, :,
,
,
,
,
,
,
,
, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه