اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

هیچ مجوزی برای احداث کارخانه جدید رب داده نمی‌شود

هیچ مجوزی برای احداث کارخانه جدید رب داده نمی‌شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: به هیچ واحد تولید رب به دلیل پر بودن ظرفیت در استان مجوز داده نمی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: ممنوعیت واردات بدون انتقال ارز برای کارخانجاتی که دارای فعالیت های خارج از کشور هستند، مشکل ساز شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , موج رسا;,

وی با بیان اینکه مکاتبات متعددی از سوی استاندار زنجان با مسئولان کشوری انجام شده است،افزود: انتظار داریم واردات بدون انتقال ارز برای تامین مواد اولیه کارخانجاتی که منابع ارزی خارج از کشور دارند، آزاد شود تا این واحدها بتوانند به راحتی مواد تامین کنند.

,

این مسئول ادامه داد: بسیاری از واحدهای تولیدی که کالای خود را به صورت اوراق و یا برگه های سهام می فروشند،پس از یک سال پول می گیرند اما سه ماه بعد اداره کل امور مالیاتی درخواست ارزش افزوده می کند.

,

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در مجلس این موضوع در حال برررسی است،یادآورشد: خواهش داریم نمایندگان استان این موضوع را مدیریت کنند تا این واحدهای تولیدی در زمان وصول مطالبات، 9 درصد ارزش افزوده را بدهند.

,

فغفوری با بیان اینکه عملا هیچ مشوقی برای کارخانه ای که واحد دوم خود را در کنار کارخانه قبلی احداث می کند، وجود ندارد،افزود: این خلا موجب ایجاد مشکلات بسیاری می شود.

,

وی با اشاره به تعطیلی کارخانه های رب در زنجان به دلیل نبود ظرفیت، بیان داشت: در حوزه تولید رب 6 کارخانه به دلیل عدم توجیه اقتصادی تعطیل هستند.

,

این مسئول با بیان اینکه به هیچ واحد تولید ربی در استان مجوز داده نمی شود،تصریح کرد: افزایش تولید گوجه در سال جاری موجب شد تا در طارم یک واحد تولیدی که از چند سال گذشته تعطیل بود، به چرخه بازگردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه