اخبار داغ

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد:

۴۸ مورد بازدید گروه های بهداشتی از ایستگاه های صلواتی

۴۸ مورد بازدید گروه های بهداشتی از ایستگاه های صلواتی
سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در راستای حفظ امنیت غذایی وبهداشتی زائران حسینی ۴۸۷ مورد بازدید از اماکن و ایستگاههای صلواتی انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام‌رضا مخصوصی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان، باارائه گزارشی از عملکرد گروه بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در بازدید از ایستگاه‌های صلواتی، اظهار کرد: این گروه از نهم تا ۱۴ مهرماه بازدید مشترکی را از اماکن و ایستگاه‌های صلواتی شهرستان داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی گفت: این گروه بهداشتی تاکنون در طی این مدت ۴۸۷ مورد ایستگاه و اماکن صلواتی بازدید کرده است که در طی بازدیدها یکی از اماکن تعطیل شد.

,

سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از سه مورد اخطار به تعطیلی اماکن و ایستگاه صلواتی در خصوص رعایت بهداشت خبر داد و افزود: در طی این مدت پنج مورد بازدید از محل‌های اسکان زائرین (مساجد) انجام شده است.

,

وی همچنین افزود: ۲۳ کیلوگرم مواد غذایی فاسد معدوم شده است.

,

مخصوصی یادآور شد:  اکیپ بازرسی گروه مهندسی بهداشت محیط، بازرسی‌های خود را در مسیر بزرگراه کربلا، حد فاصل گردنه اسدآباد تا روستای خسروآباد (پل شکسته) در سه شیفت کاری صبح – بعدازظهر و شب تا سوم آبان ادامه خواهد داشت.

,

وی تاکید کرد: همشهریان و زائران حسینی در صورت نیاز می‌توانند با شماره مستقیم گروه مهندسی بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی اسدآباد ۳۳۱۱۵۹۱۳-۰۸۱ تماس بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه