اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان:

همایش زنان روستایی در همدان برگزار می شود

همایش زنان روستایی در همدان برگزار می شود
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان از برگزاری همایش زنان روستایی در روز ۲۳ مهرماه در همدان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین فضلی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛  گفت: ۱۵ اکتبر مصادف با ۲۳ مهرماه روز جهانی زنان روستایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: در این روز یک همایش یک روزه با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان همدان به نام همایش روز جهانی زنان روستایی برگزار می شود.

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان همدان خاطرنشان کرد: شهرستان همدان در حال حاضر ۱۶ هزار بهره بردار دارد که ۶ هزار نفر از آنان زنان هستند.

,

فضلی با اشاره به اینکه ۴۰ درصد از فعالیت های بخش کشاورزی را زنان روستایی انجام می دهند خاطرنشان کرد: این زنان علاوه بر خانه داری آشپزی همسرداری بچه داری بهداشت خانواده به عنوان نیروی فعال در کنار مردان در بخش کشاورزی فعال هستند.

,

وی اضافه کرد: در روز جهانی زنان روستایی علاوه بر تقدیر از این زنان یک دوره کلاس آموزشی و دانش فنی همچون طبخ ماهی، اهمیت تغذیه فرزندان و اعضای خانواده برای ۸۰ نفر از این زنان با هدف ارتقای دانش فنی این زنان برگزار می شود.

,

فضلی در خصوص فعالیت صندوق خرد زنان روستایی نیز بیان کرد: در حال حاضر ۸ صندوق خرد زنان با ۲۳۰ عضو در همدان فعال است که تسهیلات این صندوق از ۱۵ میلیون شروع شده و در تلاشیم این تسهیلات را به ۵۰ میلیون برسانیم.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه